06 באוגוסט, 2018

קונים מראש השנה

קבלו ברגליים מורמות מעלה את סייל החגים הגדול במרקט, שהקדים לנקות מדפים, לטאטא מחירים מתחת לשטיח ולחסוך לכם מבעוד מועד וואחד קדחת. בואו לבחור את המתנות הכי יפות מראש השנה, ולצחוק על כולם בתור לחניון בקניון

דרכון בתוקף לקטנה? יש. חולצה עם סמל בית ספר וקיט-סרגלי-הנדסה לאמצעי (תהרגו אותנו אם הוא פותח את זה פעם אחת)? יש. סידור לשבוע האחרון של אוגוסט לגדול (מתי אתה מתגייס כבר)? יש! רעיונות למתנות להורים ולמחותנים ולאחיינים לחג? אין, אין, אין. שיט.

אם רק היתה לנו מראש גישה למאגר בלתי נגמר של מתנות מקוריות, ברמה גבוהה של סטייל, ובמחירים נמוכים – זה היה יכול ממש לעזור. אבל ממש.

רגע, הולד איט! חבל שלא חשבנו על מיליון יורו! תופים בבקשה, ונא להרים רגליים למעלה:
סייל החגים הגדול של מרמלדה מרקט שואב פה מחירים כל הבוקר, מטאטא עד 70% מתחת לשטיח, ומנקה מדפים (עד הפינות הכי קשות להשגה) לקראת החג, כדי לאפשר לכם סופסוף להקדים תרופה לאחת המכות שהאנושות עוד לא פתרה: מה קונים למי ומתי?

נתחיל מהמה והמי – יש פה כלי מטבח מקצועיים למארחים הממולחים, מדפי ספרים עמוסים מכל טוב וז'אנר (קלאסיקת "מתנה לאבא"), מוצרי נייר חגיגיים, מפות ומפיות חדשות (לעצמכם, למה לא?), תכשיטים נוצצים, צעצועים ועניינים לילדים, כלי קרמיקה מקוריים שאתם נופלים, פרחים, יין, שוקולדות בעבודת יד, המון בגדי חג ושמלות מסתובבות, נעליים שוות, וובקיצור – חוץ מלהסיע את סבא – דאגנו לכם לכל מטלה ואורח ברשימה. כך שאפשר פשוט לעבור באוסף המתנות הגדול שאצרנו כאן, ולהתחיל לסמן וי.

לגבי המתי: כאמור – מראש השנה!
שזה פשוט מעכשיו ועד סוף יום חמישי (זהירות, המחירים הופכים לגפילטע בחצות!). או בנימה ותזכורת אישית: הפעם מסיימים עם זה לפני שאנחנו רגל אחת בנתב"ג, נזכרים שאין בכרתים שום מתנה מלבד שרשרת-צדפים, וחוזרים עם משהו מעגלת הדיוטי במטוס (מאמי, אמא שלך שותה בלאדי מרי, לא?).

קדימה, הימנעו עוד היום מהתקפי החרדה של המחר, ובואו לארבעה ימים של שופינג חגיגי ורגוע כמו וואבּן. עמדת האריזות בקניון? אל תחכי לנו.

סייל החגים הגדול – ארבעה ימים של עד 70% הנחה בכל רחבי המרקט (בתוקף עד סוף חמישי, 9.8.18; 23:59)
לאוסף המתנות החגיגי – בואו הנה, הכי איזי (ואגב – גיפטקארד למרקט תמיד קולע בול, רק אומרים)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה