02 באוגוסט, 2015

ראנר, לולה, ראנר

מותג הטקסטיל המקומי SWIFT השיק חנות רשמית ראשונה וריכז לנו במקום אחד את כל מה שבא לנו להתכרבל איתו במטבח, בסלון ובכלל

שלום וברוכים הבאים לחצי השני של הקיץ (רוסלנה מותק, זו הישרדות). ואם יש איזשהו אואזיס לשאוף אליו, שמענו שאם מכווצים קצת את העיניים, וטיפה פוזלים ימינה – אפשר לראות באופק את החגים בנקודה רחוקה קטנה קטנה. כדי להתפקס עליה קצת יותר – החלטנו לסמן כבר מעכשיו מתנות ופריטים מעניינים שנרצה לפתוח איתן שנה (אלוהים יודע שזה עוזר).

למשל, כל מה שמותג הטקסטיל הישראלי והמקסים SWIFT מוציא לאור, ובמיוחד לאחרונה. על הדברים שמעצבות מיכל פיירשטיין ורוני יחזקאל שמנו עין כבר בצאת הקו הראשון שלהן, שהציע שלל פריטי הלבשת בית וגוף עם הדפסים מקוריים בהשראת אלמנטים טבעיים. כל קולקציה ושפה גרפית חדשה מתחילה אצלן מפירוק ומחקר של צורות שהן מוצאות בטבע. את הצורות הן מפשיטות בסטודיו לקוים גרפיים בעזרת איור ידני, שעובר אחר כך תהליך מחשוב ואז מוטבע על הבד, שוב דרך עבודות יד מסורתיות (כמו טכניקות צביעה וקיפול יפניות, דפוס משי עדין, ליבוד, ועוד). מהבדים היפים שהן יוצרות נולדות לבסוף מפות, ראנרים, מגבות מטבח, פלייסמטים דו-צדדיים, סינרים, צעיפים, תיקים ועוד. הכל נתפר כאן בישראל ועשוי מהחומרים הכי טובים (חכו עד שתמשמשו כירבולית היסטרית אחת מבד שהסוויפטיות יצרו בעצמן מחוטי שתי שעשויים כותנה וחוטי ערב מצמר שהזמינו במיוחד מחו"ל).

ביום שישי האחרון הושקו ביפו החנות הראשונה והאתר הרשמי של המותג ושווה ממש לקפוץ לבקר.

מוצרי טקסטיל של SWIFT – החל מ-70 ש"ח (למגבת מטבח) ועד 620 ש"ח (לכירבולית)
להשיג בחנות הסטודיו החדשה (בתיאום מראש), נחמה 10, קומה ב' (מתחם נגה), יפו, טל': 052.8579764 (מיכל), 054.5867737 (רוני); וגם באתר הרשמי; חנות אונליין; ב-"תמה" (קריית שאול 20, ת"א); Craft & Bloom (נחום גולדמן 3, יפו); או Meanwhile (כיכר מסריק, ת"א). פרטים נוספים בעמוד הפייסבוק או באינסטגרם.

אמן סלע. ראנרים עם אלמנטים מהטבע וסינר חדש של SWIFT (צילומים: תמוז רחמן)

אמן סלע. ראנרים עם אלמנטים מהטבע וסינר חדש של SWIFT (צילומים: תמוז רחמן)

 

לנגב בסטייל. SWIFT

לנגב בסטייל. מגבות של SWIFT

 

לא יוצאים מפה. כרבולית יפהפיה של SWIFT

לא יוצאים מפה. כירבולית מבד מקורי של SWIFT

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה