08 באוגוסט, 2016

ראונד ראונד, גט אה ראונד

שלל מגבות ומרבדים עגולים לחוף, ליוגה או לחדר הילדים גרמו לנו להבין שאנחנו חייבים להידחף למעגל הנכון ולהשיג פיס כזה. כך תנעצו את העונה בלי להשאיר פינות פתוחות

מדי פעם אנחנו מגלים שחיינו אינם שלמים בלי המצאה אנושית חשובה מאין כמותה, כמו מפצל USB לאוטו או ביסלי אקסטרה-לארג'. ואם שנה שעברה, הבאזז-וורד סבב סביב "מה, עוד אין לכם מגבת-חמאם?" (ע"ע קיץ 2015), הרי שבעונה הזו מתברר שאין הרשאה להיכנס לאף חוף ללא מגבת עגולה (בודקים בכניסה!). זה הדבר. תשלימו עם העובדות.
 
ובכן, על יתרונותיה אי אפשר להפריז מדי: החל מהקוטר המדויק שהיא מספקת כחוצץ מושלם מהבריות, דרך הראשים שהיא מסובבת (תוך משיכת תשומת הלב מהכרס, חשוב!), ועד התמונות ההיסטריות שהיא מייצרת לאינסטגרם בלי למצמץ. ובניגוד לאבות-אבותיה, הלונגי או הפראו – עם הדבר הזה אין שום בעיה להגיע גם לשיעור יוגה מפונפן, לפיקניק או לפרוש בבית, ועדיין לצאת הכי ווג שאפשר. בקיצור, את השבועות שנותרו לשהייה בחוץ בחודש החם של השנה – אנחנו מתכוונים לעשות על הדבר העגול המטריף הזה, ולהכחיש שאי פעם התנגבנו בחלוק-סקוץ' מהטירונות. הנה לפחות 3 אופציות מהפנטות:

#1 מה – סדרת מגבות עגולות מ-100% כותנה רכה (שכבה עליונה קטיפתית, שכבה תחתונה מבד מגבת סופג), בדוגמאות מקוריות של Mandala Life Art, המציעים קו שלם של מוצרים בהדפסים בהשראת מנדלות, צורות גיאומטריות עתיקות משרות שלווה או דווקא גולגלות פיראטיות. יש להם גם מפות עגולות בהדפסה ידנית מצבעים צמחיים, שעד היום התקשינו להשיג (מהיום אמרו ראונדי, ולא ראנר), כריות פוף תואמות, מגבת טיולים נכנסת לכיס, או מגבות מנדלה מלבניות – למי שקשה לו לעגל. והכל במהדורות מוגבלות ויפות יפות.
כמה ומאיפה – 179 ש"ח (קוטר: 1.5 מ'), מהחנות Mandala Life art

#2 מה – שלל מגבות עגולות בהדפסים שבטיים צבעוניים, או דווקא פרחוניים, גזורה בצורת לוטוס עד הגימורים, או עם הכיתוב: Sunshine on my shoulders makes me happy. צודקים. וכולן עבות מספיק כדי לספוג, ועדיין נשארות קלילות לנשיאה חזרה לחניון.
כמה ומאיפה – 99-150 ש"ח (קוטר 1.6 מ'), מהחנות VIVOS

#3 מה – מגבת חוף עגולה יפהפיה ויחידה במינה, בהדפס שחור-לבן גיאומטרי עדכני ושיקי במיוחד, שיפה לפרוש כשטיח גדילים בחדר הילדים ולפתור את אחת הסוגיות הקשות בחיינו. דאבל פיצוח!
כמה ומאיפה – 259 ש"ח (קוטר: 1.5 מ'), מהחנות "עד עיצובים"
 
#4 ואם אתם רוצים ללכת עד הסוף – הוסיפו גם מחזיקי מגבת חכמים כאלו שננעצים בחול, ובכלל סגרתם את כל הפינות. תפסו לנו מקום בגורדון!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה