13 בנובמבר, 2007

קרירות חמימה

ביקור ב"אייסברג-וולקנו" בנמל תל אביב סוגר לשני הצדדים (זה שרצה פיצה וזו שרצתה גלידה, או להפך) את כל הפינות

נניח שיורד על העיר ערב סתווי במיוחד. לבשתם אפודה קלה, יצאתם לטייל ברוח הנעימה, כשלפתע תקף אתכם הרעב. מה עכשיו? עכשיו מתווכחים. כמובן. זה מושך לכיוון החמים (פיצה) וזה לקריר (גלידה), ואילו השלישי, המגשר הנצחי, נזכר שיש מקום חדש שיש בו את שניהם. ואז ממשיכים לצעוד. נכנסים בשערי מה שנקרא "גני התערוכה הישנים", בואכה גלידה מונטנה. זה השלב שבו נתקפים נוסטלגיה ומתחילים להעלות זיכרונות מתל אביב של פעם. זה לגמרי בסדר אם לא גדלתם בתל אביב של פעם. האמת היא שאנחנו משוכנעים שאף אחד לא באמת גדל בה, ושהכל קונספירציה. ובכל זאת, תעשו כאילו.

ממשיכים. פונים שמאלה תיכף אחרי השטיפת מכוניות, עולים על הדק ופוסעים לכיוונה של המזרקה הכי מהפנטת בעיר: מופע מים סגלגל ומקסים. תופסים שולחן. מזמינים בדיוק את הפיצה שקראתם עליה, זאת עם קרם הבטטות והבייקון. לוקח לה קצת זמן להגיע. מדברים על זה שכתוב "100% לואו טק" על השולחן. מתווכחים מה זה לואו טק. מסכמים שזה ההיפך מהיי טק. אחרי הפיצה אומרים כמה משפטים מתבקשים על הדיאטה שהלכה פארש, ובוחרים בכל זאת בעוגת הגלידה עם פירות היער לקינוח. מהדקים קצת את החיבוק (כדי להתחמם). משלמים. חוזרים הביתה ברגל ומסכמים: לפעמים, החיים ממש נעימים.

פיצה בייקון על קרם בטטה עם מוצרלה וצ'יפסים דקים – 45 ש"ח
אייסברג וולקנו, כיכר המזרקה מאחורי האנגר 11, תל אביב, טל': 03-6026000. פתוח כל יום מ-12:00 ועד 00:00, בסופי שבוע מושכים עוד קצת. בכל יום פרט לשבת חניה חינם עד 19:00.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה