07 במרץ, 2010

קפה לך

קרין מיטל, שלא מתחילה את היום בלי להתחבר לאינפוזיית קפה שמחליפה לה את הדם באספרסו, ממליצה על החברה החדשה שלה - המקינטה

בהיותי אדם רציונלי שרגליו נטועות בקרקע ועיניו בראשו, מפתיע שלא העמקתי לבדוק את הדברים החשובים באמת אצל הגבר שקשרתי איתו את חיי. מדובר בגבר נעים הליכות, קשוב ורגיש ובכל זאת גם גברי ומסוקס, חריף לשון וחד מבט, איש משפחה ואב נפלא לילדיו, והכי חשוב, כמובן – חתיך הורס. אך בכל זאת, דבר אחד חסר: הוא אף פעם לא שותה קפה. לא רק זה, אלא שבעיניו שתיית קפה היא פעילות בזוייה, משחיתת זמן ומכלה תאים, והתמכרות לקפה – לא עלינו – כמוה כירידה לפשע. וכך, בעוד נשים אחרות מסתירות מכנסי ג'ינס דנדשים שמחירם מגרד את ה-1,000 ש"ח, אני מטפחת את ההתמכרות שלי לקפה בנחישות, אך בהחבא.

זה יכול היה להיות עניין פעוט וחסר משמעות אילולא הייתי ממש, אוהבת קפה, ואם כבר, אז קפה משובח. בהעדר שותף שיתענג איתי על מרקחות מפוארות, לא מצאתי טעם להצטייד באביזרים לקפה וכל שנותר לי הוא לחלום על מכונה מנצחת, או לפחות מקינטה מפנקת שתעשה כל מה שמים רותחים וקפה נמס לא יכולים לעשות.
וכך, עבורי, אביזרי הקפה נותרו מחוץ לתחום. למדתי לחיות עם זה. זה לא נורא אם מצליחים לא לחשוב על זה, וכל עוד לא נתקלים באירועים מכוננים, כמו ביקור בחנות אמיגו. החנות הקטנה גדושה באביזרים למכורים לקפה, החל מפלנג'רים בעיצוב מודרניסטי, עבור במטחנות קפה וכלה במכונות קפה איטלקיות. אולי זה המבטא הצרפתי המשגע של המוכר שקידם את פני, ואולי זו פשוט השלמות של המקינטה היפהפייה תוצרת Bialetti שעשתה את מה שרבים לא הצליחו לפניה: לגרום לי לרכוש אחת כזאת. כסופה ועגולה ומעוטרת בלב שחור, לא רק שהיא שובת עין ולב, היא גם ללא ספק יודעת את העבודה, ועושה את זה באלנגטיות וברוגע, כמו האשה והאמא שהייתי רוצה להיות.

מקינטה של Bialetti – כ 250 ש"ח
להשיג באמיגו (אבן גבירול 50, תל אביב; לישנסקי 9 ראשון לציון; הסדנא 4, רעננה) וגם באתר האינטרנט של החברה: www.coffeeman.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה