29 בספטמבר, 2014

קסטה לדור החדש

גלידרייה בקונספט חדש ומרענן מבקשת מכם לבחור שתי עוגיות טריות וביניהן למקם כדור גלידה ואז להתמודד עם כל הטוב הזה. הדבר הכי גאוני שנתקלנו בו מאז כפתור הסנוז

בעודנו משתרכים ברחובות בחג השני או השלישי (או בשבת? או איזה יום היום?), גוררים אחרינו שיירת ילדים שלא מבינים למה אין להם כרגע מול העיניים VOD פתוח על פיניאס ופרב, נתקלנו בתור ארוך של ממתינים באמצע דיזנגוף, ולאורכו מתנוסס הניחוח הטוב בעולם: מגש עוגיות שהרגע יצא מהתנור. נעמדנו כמו טטל'ה בלי לשאול שאלות, וחיכינו בסבלנות לראות מה מקבל מי שמגיע לראשית התור.

התשובה היתה רשומה מעלינו בשלט החנות החדשה: COOKEEZ – שתי עוגיות וגלידה באמצע. כמה פשוט – ככה גאוני. את הקונספט המרענן הזה ייבאו לכאן שלושה צעירים מקומיים וחכמים שלא האמינו איך אף אחד לא עשה זאת קודם. וכך, לפני שבועיים בדיוק הולידו משהו שמסתמן כהוט-ספוט הכי נכון וכיפי לעונה, מעוצב יפהפה עם פסי עץ אלכסוניים מהרצפה עד התקרה, בשילובי חום שוקולדי וורוד פוקסיה, כך שכבר בכניסה תרגישו בתוך סנדביץ' גלידה (הודות לאדריכליות סיגל ברנוביץ וגלי עמית, "טאיזו", "בינדלה", "אייסברג"). כשיגיע תורכם תתבקשו לבחור 2 עוגיות מתוך 15 טעמים שונים (מכה!) ואז להחליט איזה כדור גלידה בר מזל ישתלב ביניהן. אפשר למשל עוגיית גבינת שמנת שוקולד צ'יפס מימין, עוגיית שוקולד לבן ומקדמיה משמאל וגלידת מסקרפונה פירות יער במרכז. או עוגיית לוטוס ועוגיית חמאת בוטנים ובאמצע גלידת נוטלה (אתם עוד בהכרה?) וכן, יש גם עוגיות טבעוניות, ויש מקמח מלא, ויש סורבטים ללא שמנת לניג'סים מיוחדים, תה קר בטעמים שמיוצר במקום ועוד פינוקים. והכול טעים, נימוח ומתמזג יחד בקצב התקדמות הליקוקים והנבירות שלכם ולא מזכיר בשום צורה את הקוקילידה הקפואה ששברה לנו את השיניים בניינטיז. כל ביס שתיקחו מאזן את המתיקות והקרירות של הגלידה עם פירורי העוגיות הטריות, ומתמזג בפה בדיוק כמו שהמשורר התכוון. את אמבטיית הגלידות הטעימות (מחומרי גלם של חברת פברי האיטלקית) מכינים פה מדי יום מחדש, ואת מגוון העוגיות המתחלף מוציאים בכל רגע נתון מהתנור, כך שתוכלו לקחת מיקס חם בצנצנת זכוכית נאה הביתה (ולזלול עוד לפני שתגיעו לאוטו).

בחרנו עוגיית שברי אוריאו ועוגיית שוקולד צ'יפס קלאסית עם כדור סורבה שוקולד מריר מעולה והושבנו את המשפחה למבחני טעימה. התוצאות: הדור שלא גדל על קסטה דהויה ומתסכלת – הרוויח. זה הסנדביץ' גלידה האמיתי, ולא משנה מאיזה צד תתחילו.

COOKEEZ – שתי עוגיות וגלידה באמצע – 18 ש"ח לסנדביץ' קוקיז, 5 ש"ח לעוגייה בודדת (40 ש"ח ל-10 עוגיות)
דיזנגוף 116, תל אביב, טל': 03.5245496. פתוח כל השבוע בין השעות 10:00-01:00

 

בלי כיבודים. COOKEEZ (צילום: שי דולב)



נראה אתכם בוחרים. מבחר עוגיות קוקיז (צילום עליון: שי דולב)





התור הכי מוצדק בעיר. COOKEEZ


 

 

 

 

 

 

 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה