10 בנובמבר, 2009

קורעים את הרחבה

התפריט האיטלקי של ארקפה מביא איתו מגשי פיצות דקות וטעימות, ומשאיר הרבה מקום לזאטוטים לפרוק את שאריות המרץ שלהם ברחבה ענקית ומרווחת

משהו תמוה קורה לילדים קטנים בשעות אחר הצהריים: הם דורשים לזוז, והרבה. משום מה, בפרק הזמן שבין הגן לאמבטיה – שנמשך כשלוש שעות, או נצח – מתעוררים לחיים הצרכים החייתיים הבסיסיים ביותר של העולל הישראלי המצוי: לרוץ, לרדוף, לטרוף. זה דווקא יכול היה להתאים לנו, אם לא היינו בעצמנו בעיצומו של שלב הקריסה הקטטונית שאחרי עוד יום מלבב במשרד. אי לכך, אנחנו נדרשים לאתר בהקדם שטח מפורז שיאפשר לכל הכוחות לשוב הביתה בשלום. זיהינו יעד כזה, ועוד עם פיצה מעולה. התאמינו?

מסתבר שרשת ארקפה ממשיכה להריץ את Al Forno, התפריט האיטלקי החם-מהתנור שלה, ורוקחת בתנורי אבן לוהטים מגשים נחשקים ובהם פיצות דקות עם רוטב עגבניות טרי ומוצרלה משובחת – מנה שתשכנע כל אמא שמדובר בארוחת ערב מושלמת לצאצאיה. יפרקו נא אפוא הדרדקים את שאריות המרץ שלהם ברחבה הענקית של הסניף המרווח במתחם בזל, יתרוצצו כה וכה, יאכילו יונים ויצווחו בגיל, בעוד הוריהם המותשים מתרווחים בכסא, מחסלים את הסופים של הפיצות ומרכלים כאילו אין מחר. וכך, יגיעו כל הצדדים אל שלב  האמבטיה כשהם שבעים ומאושרים: הקטנים זכו בארוחת החלומות שלהם, הגדולים הרוויחו כמה דקות של נחת, ואתם נחשפתם בזה הרגע למידע הכי חם במתחם. ויווה איטליה!

פיצה בטעמים שונים – 37-39 ש"ח
להשיג בארקפה, מתחם בזל, תל אביב, טל': 1599-588-788, www.arcaffe.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה