20 באוקטובר, 2013

קוביות בבטן

השוקולדים והפרלינים של חנהל'ה עשויים בעבודת יד משוקולד בלגי ואהבה. שקט, מנשנשים

חברה טובה שלא רצתה להגיע אלינו בידיים ריקות, אבל לא זכרה בדיוק מה יש (או יותר נכון אין) לנו בארון, הלכה על בטוח וקנתה משהו שאין סיכוי שנחליף: טבלת שוקולד חלב ושקדים תמימה למראה שעליה התנוסס השם "חנה'לה". לא נשמע לנו מוכר, אבל כשזה מגיע לפולי קקאו – אנחנו לא שואלים שאלות ומיד צוללים פנימה. והפעם, לא עצרנו אפילו לקחת אוויר.

חנה'לה היא בעצם חנה ברמן-בוכניק המתוקה, שלא הסתפקה בקריירת הייטק, והפכה סדנת מתוקים ושוקולד שקיבלה במתנה לתחביב קבע. אחרי שכל משפחתה ליקקה את האצבעות, החליטה חנה להרים את כפפת המטבח ברצינות, עברה קורס מתקדם לשוקולטרים בביה"ס לקונדיטוריה "אסטלה", ומאז כבר שבע שנים שהיא מייצרת בסטודיו פרטי שוקולדות, פרלינים ולקקנים ששמם וטעמם המעולה עובר מפה לאוזן, וחוזר שוב לפה (נומ-נומ-נום). כל פרלין נעשה אצלה בעבודת יד משוקולד בלגי איכותי, ומכיל בתוכו אחד מ-20 מילויי גנאש מדהימים (ניסינו כמעט הכול, בכל זאת תחקיר זה תחקיר) – כמו דבש וקינמון, שקדים וליקר אמרטו, פסיפלורה, תה ארל-גריי, פירות יער, אירייש קרים, חמאת בוטנים, ועוד מילויים מעניינים וטעימים. לאחרונה נוספו לקולקציה גם חטיפים משברי שוקולד ואגוזים ואפילו עוגיות מקרון מעולות ויפהפיות המציעות את מגוון מילויי הגנאש של הפרלינים, ונימוחות בפה בדיוק כמו שהתכוון המשורר.

עשו טובה, פתחו יומן או פייסבוק, בדקו מי הבא בתור שחוגג יומולדת (עדה המזכירה מהעבודה הקודמת? התכונני), וותרו על אריזות מעוצבות וממותגות, והזמינו מחנה מגש אחד לחבר בר מזל ועוד אחד לעצמכם.

פרלינים מעולים בעבודת יד – החל מ-25 ש"ח (למארז של 6 יח') ועד 120 ש"ח (ל-35 יח').
להשיג בחנות של "חנה'לה שוקולד" (ניתן לפרט אילו טעמים תרצו, מגיע במשלוח לאזור גוש דן), לפרטים – טל': 054-4463696

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה