10 בספטמבר, 2019

צעד חכם

בלב רמת השרון גילינו מועדון לימודים חכם ומיוחד, שהופך כל חרישה למבחן באלגברה - לחוויה כיפית ומעצימה, באווירה שיתופית ומרימה. הכי ציון לשבח

שבוע וחצי לתוך החזרה ללימודים. בואו נפתח את זה: כבר ניסיתם לשבת איתם על "המבנה העשרוני: עד 100" וחטפתם מיגרנה? כבר יצא לכם לחפור בילקוט, למצוא דף עבודה במדעים מעוך עם הבננה, ולשלוף רק את הבננה? כבר עניתם "יסעורי, אבא שניה מנסה להיזכר מי היה יגאל אלון, וכבר כבר חוזר אליך" ואז התגנבתם החוצה מהבית? וחכו שהם יביאו הביתה unseen. בתנ"ך. במילים אחרות – שני הצדדים צריכים עזרה בלימודים? ג'וין דה קלאב. תרתי משמע: הכירו את SMART CENTER, מועדון הלימודים הכי חכם בכיתה.

ברחוב הראשי ברמת השרון, גילינו מרכז לימודי מיוחד ושונה, שמציע עזרה בכל מקצוע ובכל גיל – מהכיתות הנמוכות (ג') ועד השלמת בגרויות אחרי צבא, והכל באווירה כיפית, מזמינה ותומכת. 25 המדריכים שבמרכז הינם בעלי תארים בתחומים שונים, חלקם בוגרי הוראה, חלקם סטודנטים מצטיינים – וכולם עם גישה מעולה ואוהבת לילדים, שהוכשרו לעבוד לפי שיטת המקום שהקימה נגה שגב ב-1999 (בתיאום מול התכנית הלימודית של בתי הספר, המחנכים והחומר הנלמד בכיתות). וככה זה עובד:

קובעים פגישת היכרות, המורכבת משיעור בן שעתיים אקדמיות (ברמה כמעט פרטית, 1-2 משתתפים), במהלכו יסביר המדריך את החומר, יעניק כלים לפתרון ויוודא שאתם לגמרי על זה; פלוס תירגול בן שעתיים נוספות (עם עוד 4-5 תלמידים), שייקבעו ביום ובחלל נפרד, תחת השגחת מדריך שזמין לכל שאלה. אהבתם? רכשו סל פגישות והגיעו בהתאם לצרכים האישיים שלכם (אחת לשבוע או בינג' לפני מבחן); או פשוט בואו בכל שעה שנוחה לכם (עד 22:00 בלילה!) ללמוד במועדון באופן עצמאי, להכין שיעורי בית – ולהרגיש הכי בבית. כך שלא צריך לחכות שאמא תמצא בוויקיפדיה מתי שמים שווא נח / איפה הזווית הקהה / מי היו העות'מנים.

נגה, שמגיעה מתחומי כלכלה ומנהל עסקים, עבדה בתפקידים בכירים בחברות גדולות עד שהחליטה להגשים חלום ולהקים חממה בטוחה לילדים, בה יצליחו וירגישו שהם מסוגלים לפצח בעצמם כל אתגר. ב-20 השנים שחלפו, עבר המועדון שינויים וכתובות, גדל והתרחב (מציע כיום שירותים למעל 400 תלמידים חרוצים, ואפילו מועדון נפרד ללימודי אנגלית), אבל ממשיך להתמיד עם אחד הטריקים הכי מתגמלים שנתקלנו: אחת לחודש מתקיים במקום טקס הענקת כוכבי-נייר צבעוניים עליהם מודפסים הציונים שקיבלו וכוונו כל הכוכבים הצעירים במקום, בסגנון "עומרי הפציץ עם 95 בפיזיקה"; "מור סיימה עם 100 באנגלית – את פרפקשן!!!"; "שגב הפטישון קיבל 97 בלשון" וכל נוסח מרים אחר; אותם תולים על הקיר, מעניקים פיצות לחוגגים (בנוסף לנשנושים ומכונת פופקורן לשימוש חופשי כל הזמן), והופכים בכך כל ציון – לציון דרך בלתי נשכח.

עילי, תלמיד בן 15 קרוב ללבנו, הלך להתנסות והתאהב: "ילדים שקשה להם להתרכז, לחשוב ולהתקדם לבד, יכולים אשכרה ליהנות פה מלמידה. המדריכים תומכים, עוזרים ומלמדים בצורה הכי טובה שאפשר. המרכז דואג לשאול איך עבר המבחן ואיזה ציון קיבלת, ומקיים טקס "כוכבים" ופיצות מרגש. הכוכבים לא יורדים לעולם מהקיר. וזו פשוט דרך מעולה לשבח, לדרבן להתמיד ולהצליח. מדובר במקום מיוחד מאוד, אני הולך לשם לפני כל מבחן או אפילו סתם אם לא הצלחתי בשיעורי הבית, ומגלה כל פעם איך אפשר להפוך לימודים משעממים ומתסכלים – לחוויה מלמדת וטובה". קדימה, מי יתלה את הכוכב הבא?

מועדון לימודים Smart Center – פגישת היכרות – 250 ש"ח (כוללת שיעור ותרגול בנפרד, בני שעה וחצי כל אחד, סה"כ 4 שעות אקדמיות)
"סמארט סנטר" (ו"סמארט סנטר אמריקן קלאב" לשיעורי אנגלית), סוקולוב 73-75, רמת השרון. טל': 03.5566199; 058.5005150; ראשון-חמישי – 14:30-22:00; שישי 10:30-16:00, פייסבוק, אינסטגרם

 

כי אמא יודעת לעזור רק בקיפול שליפים. "סמארט סנטר", רמת השרון

כי אמא יודעת לעזור רק בקיפול שליפים. "סמארט סנטר", רמת השרון

 

כוכבים נולדים בכל יום. קיר התהילה של SMART CENTER

כוכבים נולדים בכל יום. קיר התהילה של SMART CENTER

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה