01 בינואר, 2008

צעדים סודיים

לא יכולנו להתאפק והיינו חייבים לספר גם לכם על מרתף העודפים השווה של Couple Of. אבל שיישאר בינינו, כן?

מקומות סמויים מן העין מזמינים מיד את מלכודת הפרדוקס. מי לא אוהב את התחושה המענגת הכרוכה בידיעת משהו שאחרים לא? מאידך, תמיד קיימת התשוקה לשתף את הזולת בחדשות המסעירות. שלי ואיילון סתת קומבור, צמד מעצבי הנעליים "couple of", יצרו מלכודת מפתה כזאת, ש-20 מדרגות אפלוליות מובילות אליה. המקום, הפועל במקביל לחנות הוותיקה שלהם בדיזנגוף, הוא חלל גדול המשלב את הסטודיו בו הם מעצבים ויוצרים עם אאוטלט למכירת עודפים.


המקום ייחודי בעיקר בשל אווירת המלאכה שבו: יש בו ערימות של אימומי נעליים, מכונות תפירה, עורות ועמדות גזירה. אפשר להתבונן בבעלי האמנות העושים במלאכתם, להתפעל מכושר ההמצאה והשליטה הסגנונית של המעצבים ואפילו לעקוב אחר יצירת הפרוטוטיפים – הלא הם הדגמים הראשונים של הקולקציה הבאה. והסוד הגדול, שברגע זה אנחנו פורמים את שרוכיו, הוא שהפוקדים את האטלייה האינטימי הזה מוזמנים לרכוש נעליים מעונות קודמות בהנחות של 60%-80%, ואפשר גם לקנות דגמים בלעדיים שלא יצאו לייצור. כל זה מחזק את הסבירות לכך שכשתעלו במדרגות בחזרה לרחוב, למרות שהתרועעתם עם הסנדלר, לא תלכו יחפים.

מחיר מקסימלי לזוג נעליים/מגפיים – 499 ש"ח
מרתף העודפים של Couple of, אשתורי הפרחי 18 (כניסה מהמדרגות בצד שמאל), , תל אביב, טל': 03-6044451, פתוח בימים א'-ה' בין 09:00-13:00 ובשישי בתיאום מראש בלבד.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה