07 ביוני, 2012

ציפור הנשף

האאוטיפיטים הקוליים שמעצבת קרן אלוש נולדו לכל מי שבשבילו כל יום הוא מסיבת סוף שנה

מכל המנהגים והחגיגות שבחרנו לייבא ארצה מהאמריקאים, אחד הטקסים המאתגרים הוא הפּרום-נייט, הלוא הוא נשף הסיום המסורתי של סוף התיכון. ומי שזכה לאחד כזה (אותנו פשוט שלחו הביתה מוקדם עם תעודה וערגליות), יכול להעיד שלא פשוט למצוא את האאוטפיט שגם ייצג נכון את המעמד (בכל זאת, 12 שנות פיהוק והברזה לא הולכות ברגל) וגם ישמש את המתבגר הממוצע, שכמות האירועים החגיגיים אליהם הוא נדרש להופיע מסתכמת בבת מצווה של אחותו (שאף לשם הוא יכול לבוא עם ג'ינס והוואיאנס). קרן אלוש, מעצבת חמודה שהכרנו לא מזמן, יושבת בדיוק על התפר הנכון, המדויק והאיכותי הזה.

אלוש, בוגרת וותיקה של לימודי הנדסה ועיצוב בשנקר, השיקה ב-2007 את המותג הפרטי שלה (ALLOUCHE), שהספיק לככב כבר בקולקציית הביכורים שלו בשבוע האופנה בברלין, ומשם נסק לתצוגות בשיקאגו ובמזרח. לאחרונה, פתחה קרן חנות ראשונה בתל אביב, בה היא מציגה קולקציה מרוכזת היטב, שמתאימה לכל נערה, החל מזו שיש לה נשף באולם ספורט בסוף החודש, עד זו שמוזמנת (פעמיים!) הקיץ לחוות רונית. על הקולבים תמצאו בגדי ערב כמו שמלות, חצאיות וחולצות אלגנטיות, כולן עשויות מהבדים המובחרים שקרן מאתרת ובשילוב חומרים לא שגרתיים כמו דיסקיות קטנות, עור נחש, תחרות עדינות, משי וחרוזים, חוטים מטאליים ומיני נגיעות המעניקות לקו כולו מראה גלאם-רוק, משהו כמו 'בואי פוגש את נינט'.

אם אנחנו היינו צריכים לדפוק הופעה, שתוציא אותנו ה-גל גדות של השכבה, בלי להזיע – היינו הולכים על שילוב של חולצה אפורה בהדפס נחש עם צווארון עור-נחש ומכנסונים קצרים מעוטרים, או שמלת חולצה משולבת עם חצאית קפלים וצווארון עור (ראו בתמונות למטה) – שישמשו אח"כ לכל מסיבת רחוב קיצית, ולפחות עד הגיוס. לסיכום, בשם הדור שסיים תיכון באוברול של טופר – עם כאלו אופציות, אין סיכוי שתצא לכם תמונת מחזור מפדחת. פונץ' בלי אלכוהול, מישהו?  

קולקציית קיץ-אביב של קרן אלוש – החל מ -369 ש"ח ועד  1,499 ש"ח (בשבוע הבא תתקיים מכירה של 30% – 15% הנחה על כל קולקציית קיץ 2012, רביעי-שישי, 13-15.06.12)
ALLOUCHE, פרישמן 76 תל אביב, שעות פתיחה: שני-חמישי 11:00-19:00, שישי 10:30-15:30

 

 

הקולית של השכבה. מתוך קולקציית הקיץ של קרן אלוש (צילומים: אסף עיני, אבי ולדמן)

 

 

 

יצאת גל גדות. קולקציית קיץ של קרן אלוש (צילום: אסף עיני)

 

 

 

מושכים איתה את כל הקיץ. שמלת חולצה אוברסייז של קרן אלוש

 

 

 

מוציאים עיניים למורה לספורט. ALLOUCHE

 

 

 

נתראה בטראסק. שמלה מנומרת של ALLOUCHE

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה