03 בפברואר, 2008

פסקול חורף

הדיסק "מינמליסמוס" מילא לנו את האוויר בצלילים חמים וישב בול על מזג האוויר שבחוץ (וגם לזה שאצלנו בפנים)

אם רוצים אז אפשר להתאים לכל עונה את המוזיקה שהכי נכונה לה. להקת אבבא, לדוגמא, הולכת טוב עם פריחת האביב, סלסה נדבקת עם זיעה ניגרת וניק דרייק זה פיקס בשלכת. אבל לחורף קר ורטוב דרושה מוזיקה עבה ונעימה שתשתלב היטב עם הגשם ועם צלעות הרדיאטור הלוהטות בבית. מינימליסמוס הוא האאוטפיט המושלם לעונה הקרה – דיסק מיוחד שמחמם את הנפש.

הדיסק המצוין הזה טומן בחובו מלודיות מתוקות ומלנכוליות של פסנתר, עטופות בצעיף צמרירי וחודר של צלילים אלקטרונים. היוצרים, זיו יעקב, ישראלי שחי ברומא וז'אן מרק חיימי, איטלקי לכל דבר, הסתגרו בטירה מבודדת כמו בסרט של פליני, והפכו את חדר הספרייה עם הפסנתר העתיק לאולפן הקלטות. הצלילים התעופפו בחלל החדר ולאט נשזרו יחד למארג שלם. ואכן, מדובר ביצירה קסומה שתהפוך פקק תנועה גשום ומעצבן לחוויה מרגיעה, ורביצה משועממת על הספה לרגעי איכות מוזיקליים.

ובונוס אחרון, הדיסק יצא בהוצאה מוגבלת ונעטף בעיצובו של jewboy, עם הבטחה שכל עטיפה שונה מאחותה. מה שנקרא בעברית מדוברת – one of.

 

דיסק לחורף "מינימליסמוס" – 14 דולר או 60 ש"ח בחנויות
ניתן להשיג באוזן השלישית (המלך ג'ורג' 48, תל אביב), ביסיידס (ויטל 6, תל אביב), או דרך האתר של תדר www.Tedermusic.com (שם ניתן להאזין לקטע מהדיסק)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה