13 בינואר, 2014

פחמימה, בואי הנה

קיש, עוגה ולחם של מאפיית קרסט הגיעו עד לדלת משרדנו והשאירו אצלנו טעם של עוד ועוד ועוד

לפני שהיו לנו מאה ילדים, היינו פריקים של יום שישי. היינו קמים בבוקר עם חיוך של ליהי גרינר, מתקלחים שעה, מתנגבים שעתיים, לובשים את לוק ה-"אנחנו צעירים ומה רע לנו", ויוצאים לרחוב. אחרי ישיבה ממושכת בבית קפה היינו יוצאים אל משימת הסידורים שלנו שבבסיסה, משולש הזהב: חלה, עוגה ופרחים.

ובכן, לא מעט מים עברו בירקון ולא תמיד אנחנו מוצאים זמן לאסוף את שלושת היהלומים ההכרחיים לשבת מושלמת (שלא לדבר על קפה, מקלחת וכו', אבל על זה בפעם אחרת), ונתקעים עם חמש פיתות לא נוצצות בכלל ועוגת הבית של אסם. נחמד, אבל לא נפלנו.

וכמה שמחנו כשגילינו את המשלוח של מאפיית קרסט בניצוחו של האופה והקונדיטור ירון בן הרוש. אם אנחנו לא טועים היה שם קיש ירקות קלויים שנעלם במהירות האור, עוגת שמרים חלבה שברגעים אלו עדיין מתיישרת ומתיישרת כאילו אין סרגל בעולם, ולחם שאור עם זיתים שנושם את נשימותיו האחרונות (רוצה לומר – נשארה רק הנשיקה). היה טעים וטרי, פריך במקומות הנכונים, רך ונימוח במקומות האחרים – בקיצור מחול פחמימתי שמח במיוחד.

הסידור הוא כזה: אתם מזמינים במהלך השבוע (לא כולל שבתות) ומקבלים את החבילה עד הדלת. יש מגוון חבילות, כמו למשל עוגה+לחם+חלה (החל מ- 69 ש"ח), או חלה+עוגה+עוגה (החל מ- 90 ש"ח), או עוגה+חלה+קיש (החל מ- 105 ש"ח) ועוד כל מיני קומבינות, ויש כמובן גם מוצרים בודדים שאפשר לבחור באתר. צריך רק לחשוב על זה מראש ולהזמין עד ערב לפני המועד המבוקש לקבלת המשלוח.

בקיצור, נשאר לטפל רק בפרחים. וברגשות האשם (מה רע בגמבה?). אבל זה לא חדש.

לפרטים נוספים – אתר קרסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה