13 בספטמבר, 2016

פועלי כל העולם התלבשו!

מותג "אתא" המיתולוגי, המחודש והמרגש, פתח את שעריו גם במרמלדה מרקט, ואנחנו הראשונים לעמוד בתור. הכירו את מדי החרישה שלנו, יומיום פה במפעל

יגאל אלון אמר פעם – עם שלא יודע את עברו, ההווה שלו דל ועתידו לוט בערפל. או שזה היה באיזה פורצ'ן קוקי? לא משנה, העניין הוא כזה – מבחינתנו מי שלא יודע מה זה "אתא", שיקום מיד ויפנה את הכסא לטובת מביני עניין שיתעלפו איתנו לשמע הניוז הרותח הבא: המותג המיתולוגי והנהדר שזכה לעדנה מחודשת וקם לתחייה באפריל האחרון, פתח ממש השבוע חנות במרמלדה מרקט וזמין עבורכם מעתה אונליין. מתתם?

מי שמכיר ומוקיר, ובכל זאת פספס את הכותרות, נזכיר את תקציר העניינים עד כה: לגמרי במקרה ובעקבות תערוכה שהוקדשה למותג הבגדים החלוצי והכי ארצישראלי שהיה פה (ראשי תיבות של "אריגים תוצרת ארצנו", על פי ש"י עגנון) – החליט היזם שחר סגל להרים את כפפת העבודה וייסד מחדש את "אתא" לטובת הדור שלא ידע כובע טמבל בייצור מקומי מהו. תוך שמירה על העבר המפואר ובעזרת המעצבת יעל שנברגר, נפתחה בתל אביב חנות הדגל ובה גרדרובה מלאה, מעודכנת ומעולה, מכף רגל ועד ראש לגברים, לנשים ולילדים של היום.

זה אומר שיש כאן גופיות, חולצות טי, מכנסיים, חצאיות, ג'קטים ושמלות כיפיות, הכל בגזרות מחמיאות ובדים נעימים ועמידים. לצידם מחכים פריטים משלימים מכל תחום שחלמתם לבית ומחוצה לו – גרביים, כובעי טמבל בגוונים מגניבים, שמיכות פיקה, מצעים, סבונים מעולים, מוצרי נייר, ידיות מעור לנשיאה קולית של אופניים (כולם עם הטבעת הלוגו המקורי); ואפילו משקפיים, ג'ינסים, סניקרס שוות, או בקיצור – ציוד הכרחי לפועל עירוני.

חלק מהפריטים מעוצבים ברוח המותג דאז, שמהווה גם היום השראה למעצבים רבים. חלקם נוצרו כרפליקה מדויקת ונאמנה לארכיון המקורי, כמו מכנסי "התעמלות" מכותנה בגווני כחול עבודה או טורקיז, עם פס לבן ספורטיבי בצד (בתמונה למעלה). וחלק קטן – לא תאמינו – הם פריטי "אתא" וינטג' אותנטיים. הכל מיוצר כאן בלוק נקי ומחמיא, מזמין חרישה יומיומית במפעל שלכם ובטווח מידות ומחירים נוסטלגי לגמרי.

היידה! את וגם אתה, עוטו על אתא מעתה.

קוקלציית "אתא" 2016 – החל מ-50 ש"ח לגופיה (מידות 36-48). פריטים נבחרים עכשיו בסייל "שנה טובה" במרקט: מכנסי "התעמלות" – 128 ש"ח, שמלת "פיקניק" – 298 ש"ח. ולכבוד החג: מארז מתנה הכולל 2 מגבות מטבח "אתא" וסבוני "אתא" לגוף ולכביסה במחיר חגיגי – 70 ש"ח
להשיג בחנות אונליין, או בבוטיק באלנבי 93 (פינת מונטיפיורי), תל אביב. פייסבוק, אינסטגרם.
 

מארז מושלם לחג במחיר חגיגי. סט מגבות וסבוני אתא לגוף ולכביסה, עכשיו בחנות ב-15% הנחה

מארז מושלם לחג במחיר חגיגי. סט מגבות וסבוני אתא לגוף ולכביסה, עכשיו בחנות ב-15% הנחה

 

 

הכי משלנו. אתא (צילומים: דודי חסון)

הכי משלנו. אתא (צילומים: דודי חסון)

 

 

העבר מעולם לא נראה טוב יותר. אתא, 2016

העבר מעולם לא נראה טוב יותר. אתא, 2016

 

 

 

החאקי החדשים שלנו. "אתא" המחודשת

החאקי החדשים שלנו. "אתא" המחודשת

 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה