12 במרץ, 2020

ערוץ הבידוד

שתי אפליקציות - אחת לחינוך ביתי, השנייה למדיטציות מרגיעות - עוזרות לצלוח את ימי הבידוד בקלי קלות. 14 יום? פחחח, יש לנו פה תוכן ל-140 לפחות

זה לא אבחון מוסמך, אבל אם לאחרונה השתעלתם ולא מאוזן-המן פרג / נסעתם ליד תמרור שמוביל לנתב"ג / החלפתם מבטים עם מישהו ברחוב – צר לנו, יש לכם קורונה דרגה 3. אז בזמן שאתם אורזים את הדברים שלכם ומוגלים לבידוד, קחו אתכם בכל מכשיר נייד – שתי אפלקציות מעולות והכי נכונות לעכשיו, בכל נקודה שתבחרו להתבודד בעולם: הראשונה, אפליקציה לילדים שמטפסים על הקירות מאז שהגננת חזרה מוויקאנד בתל השומר; השניה להורים שלא הצליחו להשיג משטח אלכוג'ל ובדיוק מתיישבים לנסח צוואה.

תנשמו עמוק (דרך מסיכה!) ותנו לטאבלט להחזיר לכם מעט שפיות:

#1 TINYTAP
המהות – חינוך ביתי מעולם לא היה כיפי יותר
מה בפנים – חברת טייני-טאפ המגניבה והלגמרי-ישראלית, מחוללת כבר כמה שנים פלאים עבור המוני ילדים ברחבי הגלובוס, הודות לאפליקציה אינטראקטיבית ופתוחה ליוצרים, שלא מפסיקה להתמלא בתכנים ומשחקים לימודיים, לפי חלוקה לגילאים (משנתיים ועד 14) שיוצרים גרפיקאים, מתכנתים, מטפלים, מורים והורים בכל העולם. אחרי שתציינו את גיל ושפת המשתמש העיקרי, תוכלו לתת לו לבחור מתוך עשרות אלפי משחקי למידה וחידונים כיפיים בכל נושא. החל מראשית קריאה וכתיבה, דרך חשבון, הפכים, חרוזים, חיות, חלל, מוזיקה, צבעים, עונות השנה, גוף האדם, ועד ניבים ופתגמים, זיהוי פסי-קול ולוגואים, הנדסה אנליטית, הטבלה המחזורית או חידון מורשת הייקים (נשבעים!), שמחכים לאתגר גם את הגדולים ביותר. התוכן מתחדש כל הזמן, כך שתוכלו לעקוב אחרי יוצר שהתחברתם אליו במיוחד, או להתקדם לפי מסלול למידה מובנה שנוצר עבורכם (ואפילו מעדכן את ההורים אילו נושאים הושלמו היום). מתאים לילדים שסיימו לראות את כל יוטיוב פעמיים, לכל מי שזקוק להעשרה ביתית בכל תחום או סתם להעברת זמן נסיעה עד לבית של סבתא, כי אמא חזרה מרומא.
כמה – הורדה לכל מכשיר והתנסות חינמית למשך שבוע, ואז 16.64 ש"ח לחודש (בחיוב שנתי, או 200 ש"ח לשנה), ניתן לבטל בכל עת
איפהאפסטור, גוגלפליי, אתר (בלוג בעברית), פייסבוק, אינסטגרם

#2 CALM

להירדם עם מת'יו מקונוהי. אפליקציית מדטיציות CALM

להיכנס למיטה עם מת'יו מקונוהי. אפליקציית מדטיציות CALM

המהות – להכניס את המוח לבידוד נעים ובטוח משל עצמו
מה – אפליקציית מדיטציות חלומית, שמציעה לכם מעל 100 תרגולים בכל תחום שביקשתם למדות: הרגעת מתח, שינה טובה יותר, העלאת מצב הרוח, בניית בטחון עצמי, שיפור הפעלת המוח והגוף כולו, מיומנות באסירות תודה, ועוד. אחרי שתכוונו את האפליקציה לאילו מחוזות הכי בא לכם להפליג כרגע, תפתח בפניכם ספריה שלמה המחולקת בין התרגולים השונים, לבין האזנה למוזיקה הכי נכונה לכם, או לסיפורי לילה טוב שמגישים שחקנים מפורסמים (לוסי לו, סטפן פריי, מת'ו מקונוהי ואחרים); כמו גם למערכי שיעור שלמים שחיברו מומחי מדיטציה בכל העולם, וניתן לתזמן ממש כמו לחוג מדיטציה פרטי במועד שמתאים לכם (שניה אחרי "נשק וסע", תודה). אנחנו התנסינו בתור התחלה בהאזנה פתוחה ללברון ג'יימס, שבחר לאמן את המוח שלו ושלנו לכושר-מנטלי, בעזרת סיפורי כשלון והצלחה קריטיים בקריירה ובקבלת ההחלטות שלו. שימו את שאר העולם בבידוד ותגלו שכל מה שיושב לכם על הראש – יכול גם לשכב ולהירגע.
כמה – שבוע חינם ואז 209.90 לשנה, ניתן לבטל בכל עת
איפהאפסטור, גוגלפליי, אתר רשמי, פייסבוק, אינסטגרם

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה