05 בפברואר, 2020

על חלל

"קופיולה" הוא לופט יפהפה ואיכותי לחגיגות קטנות שמרחיבות את הלב בגדול. פתחו יומנים, מצאו סיבה למסיבה ובואו להרים אירוע שיוציא אתכם גיבורי-חלל

או שזו השנה העגולה והסימטרית הזו, או שידענו מתי להיוולד, להתחתן ולקחת הלוואה. כי איכשהו, יוצא שאנחנו עומדים לחגוג העונה 80 עגול לסבא, אנברסרי זהב להורים, בת מצווה לגדולה, רילוקיישן לחברים ויובל עד שהמשכנתא תממן את הכל. בקיצור, סיבות למסיבות לא חסר. אבל מקום ל-40 איש שאין לנו אפשרות או כח לארח – דווקא כן. מזל שאנחנו מכירים אנשים, שהפנו אותנו אל אנשים עם טעם טוב ויכולות הרמה והפקה טבעיות ובלתי מובנות מאליהן. כמו למשל אורית שנצר, מבעלי Copula – החלל הבא שתשכרו. תזכרו.
 
אחרי שהתנסו באירועים וחתונות קטנות שהתקיימו על בר ה"טיילור מייד" שלה ושל ובן זוגה, השף בנימין (בני) אזולאי – החליטו לעלות שלב ולהקים יחד מקום קטן וכיפי לאירועים, שישלב בין אווירת חדר פרטי במסעדה לבין סלון חברים גדול. אחרי חיפושים, תכנונים ומציאת שם שאומר הכל (שפירושו "לחבר" או "לקשר" בלטינית, וגם משהו בין "קאפל" ל"קפסולה"), פתחו לפני 4 שנים בדרום תל אביב, בקומה ה-3 של בניין תעשייתי – חלל מהמם, עכשווי ומזמין, בסגנון לופט ניו יורקי שתמיד חלמתם לסבלט, ושיכול לארח עד 50 אנשים לכל איוונט, קוקטייל פארטי או עניין שתרצו לציין. לאחר שתעברו במסדרון ירוק ופורח, תגיעו אל פינה סלונית לישיבה קרובה או הימרחות כיפית (וריכולים על הגיסה), כשמעליה ניתן להקרין על מסך גדול מצגות וסרטים מחניפים (מאמי, זוכר את הסיסמא לגוגל פוטוז שלנו, כן?). בהמשך, יסודרו מספר שולחנות או שולחן אבירים ארוך ושיתופי לבחירתכם. לצד כל אלו נפרש מטבח ארוך ופתוח שלא מפסיק לנפק מנות מעולות ויפהפיות לפי כל סגנון שתבחרו (וכן, אפשר כשר או ללא כל מרכיב רגיש ואלרגני). בני (שעבד במטבחי רשת R2M, והתמחה באירועים של שף פול אסנהיים) יתפור לכם תפריט עשיר שיוגש לשולחן, או יחכה לאורחים פרוש על אי גדוש בתבשילים ומשקאות, שכמו במגע קסם – מתמלאים פה תמיד מחדש. לאורך כל האירוע, ובקצב הנכון – הצוות יקצוץ, יבשל, יוציא טרי מהתנור או יקפיץ מולכם בלייב, ויתאים לכל סועד את המנה שלו (דודה בטי, בשבילך בלי כוסברה, כן?).
 
במקביל, אורית וצוות ההפקה, שאחראים גם על האמביאנס והעיצוב כולו (מהפסקול ברקע ועד מעטפות יפות למי ששכח ברכה), יתזמרו את האירוע מבלי שתרגישו או תצטרכו לחשוב על דבר: מתי למלא ריפיל בכוסות, מתי לתת קיו לנאום של המנכ"ל / החותנת, ומתי להוציא צ'אנק של שוקולד ונשנושים. זה יכול להיות אירוע חברה, סדנת בישול פרטית, ערב קזינו לחברי החתן, מסיבת החלפת נדרים, בראנץ' בריתה, סיום קורס חגיגי, השקת אלבום בכורה, ערב יינות, הרצאה או כל מה שבא לכם לחגוג בחיק 49 קרובים ואהובים. נשאר רק להחליט אם הולכים על ערב מעונב עם תפריטים מודפסים וחבקי-מפיות ממותגים; מסיבת בראנץ' בעמידה עם כוסות מבעבעות ופינגר פוד; או אירוע מתגלגל שמתחיל בבוקר ולא נגמר עד שהאחרון האורחים פותח פה כפתור. קדימה, מי צריך סיבה למסיבה?

Copula – החל מ-350 ש"ח לאורח (עד 50 אורחים, 7 ימים בשבוע)
לתיאום אירועים ופגישה – טל': 03.5234542, פייסבוק, אינסטגרם

 

שמחות קטנות או של יום חולין. "קופיולה אירועים" (צילום: "מאמא צלמים")

שמחות קטנות או של יום חולין. "קופיולה אירועים" (הצילום הנ"ל: "מאמא צלמים")

 

שמחות קטנות או של יום חולין. "קופיולה אירועים" (צילום: "מאמא צלמים")

copula8

 

מטבח פתוח לאורך כל האירוע. "קופיולה אירועים" (צילומים: מורן מעיין)

מטבח פתוח לאורך כל האירוע. "COPULA" (צילומים: מורן מעיין)

 

copula9

 

קדימה, מי הבא שחוגג? "קופיולה אירועים" (צילומים: מורן מעיין)

קדימה, מי הבא שחוגג? "קופיולה אירועים" (צילומים: מורן מעיין)

 

copula3

 

גיבורי החלל. "קופיולה אירועים" (צילומים: מורן מעיין)

גיבורי החלל. "קופיולה אירועים" (צילומים: מורן מעיין)

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה