29 בדצמבר, 2013

על השיכרון

מסתבר שהדרך הבוגרת והאלגנטית לקנות בקבוק יין טוב לחמותנו עוברת באתר Wine Market

אם כבר עברתם את הגיל בו נהוג לקנות אלכוהול בחמישה ש"ח בפיצוצייה מתחת לבית, ולגמוע אותו תוך הישענות על תא מטען פתוח, וגם למדתם שלא נהוג להגיע בידיים ריקות לארוחת ערב (אימא אנחנו מפנימים), ובנוסף הבנתם שאנשים מעדיפים לשתות מאשר לבהות בזר פרחים (סתם, פרחים זה גם אחלה), כדאי שתעברו רגע באתר Wine Market.

האתר הסופר מקצועי, שהושק זה מכבר, מציע מגוון גדול של יינות מהארץ ומכל העולם ומבחר משקאות אלכוהוליים ממותגים במחירים מגוונים ומאד נוחים (ויש גם מבצעים ששווה לדעת עליהם). גם אלו מבינכם שפחות מנוסים בקניות און ליין, ימצאו שמדובר בחוויה הכי סימפטית ולא מאיימת. תמצאו שם גם כתבות מגזין למי שמתעניין, המלצות של הצוות, הצעות הגשה וביקורות.

מה לנו ולכל זה? אנחנו אוהבים לשתות. מקפידים לשתות טוב. חשוב לנו שיהיו לנו בבית כמה בקבוקי יין שאנחנו אוהבים, קמפרי (עדיף שניים), וויסקי ברור, וודקה ברור, ארמנייאק למה לא, פרנה בלנקה שיהיה לאחרי הארוחה, איזה ליקר (גם לעוגות אבל לא רק) ואיזה פּורט טעימי לשעת לילה מאוחרת. אנחנו גם אוהבים להביא בקבוק יין כשאנחנו הולכים לחברים.

כמו שהבנתם, הרבה אלכוהול זורם בצינורות שלנו והמחשבה שכל הטוב הזה יכול להגיע עד אלינו למפתן הדלת, בלי לסחוב אף שקית או לחכות בתור של הדיוטי אחרי שכבר נחתנו והכי בא נו להגיע הביתה – בכלל מסחררת אותנו.

וסתם הצעה, למי שעדיין לא בקטע – אחרי שהילדים הלכו לישון, והבית כבר מתחיל לקבל צורה של משהו – תמזגו לעצמכם כוס יין שאתם אוהבים. זאת לא פלצנות, זה מנהג קטן שמותח קו ישר בין היום שהיה לערב שיהיה, בין עבודה למנוחה.

לחיים ליידיז!

בקנייה עד 300 ש"ח עלות המשלוח היא 29 ש"ח ובקנייה מעל 300 ש"ח, המשלוח בחינם.
Wine Market , עמוד הפייסבוק

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה