23 בפברואר, 2011

עידן הדלי

פסטיבל מרוכז העוסק במגוון טיפולי מים מסתמן כאחד מסופי השבוע הרטובים והמרגיעים שתחוו

בכל פעם שאנחנו שומעים על ריקוד מים חדש שנועד להעניק לנו רוגע שמימי או איזה טיפול רטוב שיחבר אותנו בחזרה לעצמנו – אנחנו מתחילים להתרגש. משהו בהבטחה כי תוך שעה ומשהו נצא מאיזו בריכה כמו חדשים – נשמע כל כך נכון ומתאים לנו בכל רגע. וכששמענו על פסטיבל המרכז את מטפלי המים הכי נחשבים, שיטות הטיפול הכי חדשניות ושכל זה בכלל קורה בסוף השבוע הבא (3-6.3.11) באילת – התחיל לנו דגדוג בסנפירים.

מדובר ב"פסטיבל המים" המתרחש בפעם השלישית ובמשך ארבעה ימים בריף הדולפינים באילת, שנועד להכיר ולקרב בעדינות בין מים ובין כל מי שיש לו חסימה או פחד מהם, לחשוף את שיטות הטיפול המקובלות (וואטסו, וואטרדאנס ועוד) לדגיגונים מתחילים, להעביר סדנאות מקוריות ורב-מימדיות, במגוון סגנונות – לליוויתנים שכבר ניסו הכול, לשדך בין מורים ומטפלים מוסמכים, או סתם להעניק שלווה כמו שרק מים חמימים וגוף ששקוע עד האוזניים – יכולים לעשות. אחרי עיון מעמיק במערכת השיעורים התחלנו כבר לטפטף לעצמנו על מה כדאי ללכת (או בעצם לאן שווה לשחות): יש שיעור "דולפין דאנס" של פזית פוקס שאנחנו כבר מכירים היטב, יש שיעור הבונה דיאלוג עם המים של רוברטו דוניו – ממארגני הפסטיבל, יש קערות קריסטל המשמיעות במים צלילים נעימים בתדרים שונים, ויש אפילו את סלין שמעבירה ריקודי בטן במים (וגורמת לכל המבוכה להתפוגג תוך שני ענטוזים ושפריצה). חלק מהשיעורים מתקיימים על דֵק רחב ויבשתי כמו שיאצו או Fitball & Water, חלקם בבריכת מים מתוקים ועדינים, חלקם בבריכת מי ים רחבה וחלק אפילו בבריכת מי מלח מיוחדת בה הציפה נחשבת לטובה ולדחוסה ביותר. וכולם מועברים בצורה אינטימית, נעימה ולא בומבמלית, במובן ההמוני של המילה.

את הלינה תוכלו להעביר באוהל משותף או באחד ממלונות הבוטיק באזור, וגם אם לא תיכנסו לאף שיעור – תיהנו לפחות מסרטי מים שיוקרנו במקום, הרצאה מקיפה שתעביר אילנה לם – מומחית גדולה בתחום, הופעות מוזיקליות וקבלת שבת הכוללת שירה ומסיבת בריכה ענקית שתסגור לכם את השבוע בכיף. לא יודעים מה אתכם, לנו זה מתאים כמו שתי טיפות מים.

פסטיבל המים – 1,290 ש"ח לאדם (הכוללים 3 שיעורי מים ו-2 סדנאות מחוץ למים, לינה באוהל משותף, 3 ארוחות ביום, הופעות וקבלת שבת. ההשתתפות בשיעורים מגיל 18 ומעלה. מוגבל ל-125 משתתפים).
חמישי-ראשון, 3-6 במרץ 2011, ריף הדולפינים, אילת, טל' להרשמה: 08-6300119 (רעות או שרון). ניתן גם להוריד טופס הרשמה מהאתר ולשלוח לפקס 08-6300115. לפרטים נוספים – טל':050-5735551  (רוברטו)


בתנועה מעגלית. מתוך "פסטיבל המים"

 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה