07 באפריל, 2020

עוד יהיה

ברכת המערכת המסורתית לחג; זריקות עידוד חיוניות; תחמושת שתעזור לכם להרגיש בחופשה שביטלתם לתאילנד; וגם ממתק סודי אחד שיעורר את בלוטות האופטימיות הטבעיות שבכם. כי חג זה חג, וזה חזק מאיתנו

תמונה חלופית

זהו. כמעט הישורת האחרונה. רק עוד נצח-שניים, ואנחנו חוזרים לשגרה. אבל לא לפני שנעצור בתחנת התרעננות, נווה המדבר שחיכינו לנוח בצילו – חג פסח המיוחל. ולמרות שזה מרגיש הפעם יותר כמו ליל-הסגר, ועל-אף שכל המדינה בחיפושים אחרי אפיקורונה או חצי-ביצה לשים בצלחת-פסח (ילדים, השנה מברכים עם קינדר), וגם אם הרבה יותר מדי נשתנה (כמה פעמים מטבילין ידיים בנוסח שלכם? אצלנו הלילה הזה, הלילה הזה 28 פעמים) – מצאנו לא מעט סיבות להרים, לפחות 4 כוסות.

בכל זאת, מעולם לא הערכנו יותר את הזולת (גם אתם משאירים מים, כוס טיפים ודלת פתוחה לשליחים, אליהו הנביא סטייל?); ומעולם לא הרגשנו קרובים ומתעניינים יותר באחר (גב' לבקבוביץ, אל תתביישי להראות מה שלחו לך מזארה שם); ומעולם לא חשבנו שההורים שלנו – שבקושי יודעים להגביר את הממיר (אבא, זה AV/TV, ואז HDMI, ואז להפעיל מכשיר שמיעה) – יצליחו לזמן אותנו לארוחת חג בזום. בקיצור, גילינו את הבית, המשפחה והמיקרוקוסמוס שלנו לגמרי מחדש.

אה, ויש גם את העניין הזה שאביב בחוץ, שכלום לא יעצור אותו, ומורגש במלוא תפארתו אפילו מתחת לבניין ועל המרפסות השכנות. וזה כבר חזק מאיתנו.

אז תפסו איזה רגע קצר היום (לפני הסרוויס קורנפלקס של 11:50), תפיצו לכל קבוצה אפשרית את המם שהכי קרע אתכם מהשעה האחרונה, שלחו פרחים (אמיתיים או אימוג'י, הכל תופס השנה); תתכננו מראש מה כולם לובשים לזום-הסדר (הלו, מי שמזמן – גם מוביל את "והיא שעמדה", חוק חדש!), ובעיקר תזכירו לעצמכם, כמו שנאמר – נעבור גם את זה.

אבל לפני שנצא לפגרת מושב-אביב קלה, קחו המלצה אחרונה לחג הכי מואר שהיה לנו פה, תרתי: פרויקט "נערי האור", הוא מיזם תעסוקתי שמעודד ומקדם בני נוער להצלחה, ומפעיל מזה כ-15 שנים (במרכזי-יום באשקלון ובעראבה) עסק חברתי לייצור נרות בוטיק מעולים וטבעיים בעבודת יד, המכילים מיצוי צמחי מרפא, ומריחים כמו פלא הבריאה, לא פחות. הנערים והנערות הפועלים במסגרת הפרויקט (בשכר) לוקחים חלק פעיל בכל אספקט – החל בפיתוח המוצרים, דרך הייצור, האריזה, בקרת האיכות ועד השיווק והמכירות. תוך כך, הם מקבלים לא רק כישורי חיים וכלים תעסוקתיים להמשך, אלא גם התחלה חדשה שעוזרת לממש את הפוטנציאל והאור הגלום בכל אחד ואחת מהם. הזמינו מהם עוד היום (למשפחה, לעצמכם או לשליח וולט הקבוע שלכם) למשל – – נר להשריית שלווה ושינה ערבה (תביאו משטח!); או זה המשמש כמטהר אנטי בקטריאלי על בסיס תמציות קורנית, עלי זית, רוזמרין, שורשי אכינצאה ושלל צמחים מסנני נשימה (הכי רלבנטי); או דווקא נר שממריץ אנרגטית ומעורר חושים, שיכול להגיע גם במארז עם מגבת-רחצה מכותנה – ודמיינו שאתם בריזורט ההוא שביטלתם בפוקט. דיינו.

**ולסיום, הנה עוד הפתעה קטנה שמצאנו לכם, טריט אמיתי: קחו את זה בשלוקים קטנים, לאט לאט ועד הסוף. עוד יהיה טוב.**

 

One thought on “עוד יהיה

  1. Ido Bendori הגיב:

    מהמם!!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה