20 בדצמבר, 2010

עודף ממאה

כשכבר כמעט שכחנו מהאפשרות הזו - הזכיר לנו רחוב אלנבי את הדרך השפויה לקנות בלי להישבר

אחרי שלאחרונה התפתנו לקנות פריטים ביוקר, החלטנו שנמאס לנו. מתחשק לנו למצוא משהו מדהים, שישרת אותנו נהדר, שישב עלינו מקסים ושלא יעלה לנו ברגשות אשם לשלושה ימים ולעיתים אפילו במגרנה, סחרחורת, צמרמורת וכאבי בטן. וכל התובנות הלא מרשימות האלה עלו בנו כשעברנו עם חברה מזכרון יעקב ברחוב אלנבי. מבט קטן מעל לקו המותניים הזכיר לנו שכאן זה המקום להתחיל את פרויקט החיסכון שלנו.

רק באלנבי (ודומיו) אפשר להיפרד מתחושת השחיתות, להפסיק להתלבט בין צבעים, לפרוס הכול לתשלום אחד בלבד ולקנות בכל חנות בדרך – בלי לדגדג לארנק. התחלנו את היום בחנויות העודפים, נזהרנו מהמציאות בדוכני המזויפים, עד שלפתע מצאנו את עצמנו בוהים שעה מול קולב הצעיפים – בחנות הוותיקה והפינתית של פאני. בין יודאיקות וסובינרים של גמלים, גילינו אצל פאני שלל צעיפים נעימים ויפים (ואולטרה זולים!) בהדפסי חברבורות מנומרים בדיוק כמו שחיפשנו, שהולכים טוב עם המעונן-חלקית של עכשיו ונראים H&M ברלין – אפילו בלי למצמץ. בחרנו אחד עם רקע לבן (בתמונה) ואחד בבז', הוספנו לשקית גם 2 חגורות קלועות וצרות בצבעי שחור וחום (15 ש"ח כל אחת), גרביים עד הברך שתמיד חסר, ועוד חופן קליפסים בהדפסי יעני-Burberry משובצים ומדליקים (5 ש"ח) שקשה מאוד להשאיר מאחור (בתמונות למטה).

כעבור שעתיים, עמוסים בשקיות עם אוצרות קטנים ושווים, עטופים בתחושת "אישה יפה, סצינת רודיאו דרייב – גרסת המיתון", התיישבנו למיץ סחוט על ספסל טבול שמש. שם, ניסינו להיזכר מתי בפעם האחרונה יצאנו משופינג גם די מרוצים מעצמנו וגם עם עודף ממאה. אין ספק – מדובר בשיחוק.

צעיפים מנומרים באלנבי – 10-20 ש"ח
להשיג אצל "פאני צורף", אלנבי 57 (פינת ברנר), תל אביב, טל': 03-5282038

[PSGallery=3fab1ogi9b]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה