30 באפריל, 2010

סרי לנקה בהגשה אישית

מדריך טיולים מקומי בשם איליאן יקח אתכם לרוחבה ולאורכה של סרי לנקה, יענה על כל שאלה (גם אם לא שאלתם), יסביר איך משפחה חיה על אגוז קוקוס אחד והכל בחן כובש ובמבטא שלוקח את בוראט בסיבוב

כבר כמה זמן אנחנו מפנטזים לשבור את קופת החיסכון המשפחתית (עד כה: 17.90 ש"ח  ושלושה אטבים) ולהשקיע את כולה בחופשה מפנקת כמו ירח דבש שני, אך משתלמת כמו רגילה מהצבא. סקירה קלה על הגלובוס הביאה אותנו עד סרי לנקה, מדינת-אי קסומה וטרופית הקרובה ליבשת ההודית, המציעה חופשה שמשלבת ערי-חוף שטופות שמש בדרום, אתרים היסטוריים וקדושים לבודהיסטים במרכז, לצד נוף הררי ומזג אוויר קריר בצפון.

עד כאן הכול טוב ויפה, אבל בגילנו, אין לנו שום כוונה לאוורר את ימי התרמילאות שלנו.  פעם אחת גם אנחנו רוצים לטייל בקלאסה, להשאיר מאחור את המפות המנויילנות, את ספר הטיולים הכבד ופשוט לטייל קלילים, מחוסרי דאגות או טיפים מחברים. פעם אחת גם אנחנו רוצים לעלות למטוס כמו אירופאיים: קלאץ' קטן, שיזוף אמיתי ועקבים גבוהים. טוב נו, כפכפים גבוהים.

לטייל בסטייל. סרי לנקה

בדיוק בשביל זה, מתעורר בכל בוקר Eliyan, סרי-לנקי אמיתי, העובד כבר עשרות שנים כמדריך טיולים מקצועי המתלווה לזוגות, יחידים או קבוצות, המבקשים לגלות מקרוב את האי מבלי לגור בתוך המוצ'ילה שלהם. איליאן הוא דור שני למדריכי טיולים, דובר אנגלית שוטפת (במבטא שקשה להישאר רציניים לידו) ומכיר כל גבעה, צמח או פרי שתעברו לידם בדרך.

 

איליאן יגיע לאסוף אתכם כבר מהטרמינל בחיוך של מיליון רופי ויסיע אתכם פירסט קלאס מכל אתר לכל מלון (חמישה כוכבים אמיתיים אגב), כשהוא מכיר כבר בעל-פה את תוכנית הטיול שלכם ודואג לתבל אותו במיטב סיפורי המיתולוגיה המקומיים, מידע חשוב על חיי ותרבות התושבים (הידעתם שחלב קוקוס עושה טוב לשיער?) ופרטי טריוויה מדליקים (לקורא שראה את הסרט "הגשר על נהר קוואי" – הכן את המצלמה!).

אז אם בטעות שבַעתֶם כבר מתאילנד, אין לכם בעיה להגיד את צמד המילים "טיול מאורגן" (ולהישאר רלוונטיים מבחינה חברתית), או שסתם מתחשק לכם לבקר בחוות פילים מתוקים שנשארו יתומים (אמיתי לגמרי) – תרימו טלפון לסוכנות הנסיעות ותבררו מתי איליאן פנוי.   

מדריך מקצועי וצמוד בטיול לסרי לנקה – חבילה לדוגמא: החל מ-1355 דולר לאדם (בקבוצה של 4), לטיול של 8 ימים ולילות, כולל טיסות, מלונות כניסות לאתרים והסעות. עונת טיולים מומלצת: דצמבר – מרץ (חוף מערבי), מאי-ספטמבר (חוף מזרחי)

לפרטים נוספים – Eliyan Gunawardena eliyan@sltnet.lk
או דרך סוכנות "Diethelm Travel" סניף סרי לנקה
יש לפנות אל Angelo Ramanathan
Direct Telephone: + 94 11 470 4616
Mobile: + 94 77 360 0383
angelo.r@lk.diethelmtravel.com

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה