12 במרץ, 2006

ספסל #2

הנה לכם ספסל עם אופי: לא רק שהוא ממוקם במשכנו של גן החיות התל אביבי לשעבר, הוא גם מעז להפנות גב לעירייה. תחושת חופש גדולה מזו לא תמצאו באף נקודה בעיר

לא כולם יודעים אבל כבר די הרבה זמן מתנהל בעיר וויכוח די נוקב בנושא בית העירייה. יש את אלה הגורסים כי מדובר במבנה אפור ומדכא ולעומתם את אלה הטוענים שהוא יפה במיוחד דווקא בזכות הארכיטקטורה השמרנית והקווים הישרים (אנחנו איתם).

לטובת אלה השונאים את המראה המיושן וחושבים שמדובר במחדל אסתטי, הבאנו ספסל שהחליט לקחת עמדה. הוא קודם כל, מפנה גב לעירייה. מי שיושב עליו לא יראה את המבנה הזה, שיותר מהכול מזכיר לו דוחות חניה. כבר סוג של חופש.

הספסל ממוקם איפה שפעם היה גן החיות של תל אביב והוא ניצב במורד גבעה ירוקה, משקיף על שדרות בן גוריון. לכאורה, כלום לא מיוחד בו. אין לו סיפור או תכונות ייחודיות אבל כשמתיישבים עליו מרגישים טוב. משהו בספוט המיוחד, קצת מורם מהעם, אינטימי ומרוחק, עץ נדיב מסוכך מעל ומרחבים של דשא ירוק מאחוריו מלפניו ומצדדיו.

כל שנותר זה לקוות בכל הכוח שאיזה ג'ירפה שהתחבאה מאחורי שיח גבוה תחליט לצאת בדיוק כשאתם באתם לנוח, ותתעניין קצת בנוגע לכל מה שקרה בזמן שהיא היתה במחתרת. אל תשכחו לספר לה שדיזנגוף הפסיד את הבחירות ועכשיו זה חולדאי.

הספסל בגן החיות הישן – בין שדרות בן גוריון לרחוב הדסה, תל אביב

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה