17 בדצמבר, 2018

סלין עליכום

דיוות-הפופ מעוטרת הפרסים, סלין דיון, הקימה יחד עם מותג בגדי הילדים הישראלי - NUNUNU, לייבל חדש ומשותף, שכולו שובר מוסכמות, קלישאות וקרחונים. יצא טיטאניק

אם אנחנו חיים ביקום בו קוונטין טרנטינו נשוי לדניאלה פיק ואף אחד לא מרים חצי גבה, אין שום סיבה שהחיבור הבא לא יעשה הכי שכל בעולם: הדיווה בקטגוריה בפני עצמה, סלין דיון, חברה אל מותג בגדי הילדים המקומי אך פורץ הדרך והגבולות – "נונונו", וביחד הולידו לאחרונה ילד-אהבה משותף, קו ביגוד בשם המתבקש – CÉLINUNUNU. הוליווד.

הרומן החל לפני 8 שנים, כשדיון רכשה מבגדי המותג לבניה התאומים בכלבו הוליוודי נחשב (והיא לא היחידה בשכונה), שמחזיק כמו עוד בוטיקים בעולם את הפריטים השווים של "נונונו". במרוצת השנים, ואחרי שהבינה את הייחוד שבלייבל האלטרנטיבי-יוניסקסי, מחלוצי המגמה לעיצוב בגדי ילדים המטשטשים את גבולות המין והגיל – החליטה עם סוכניה לפנות אל בעלות ומעצבות המותג מזה עשור, טלי מילכברג ואיריס אדלר בהצעה לאחד כשרונות, והשתיים נענו מיד. מאז ובשנתיים האחרונות, עבדו כולן יחד בהתאם לרוח המותג – המשוחרר מנורמות של צבעים סטריאוטיפיים או מגדרים ממגדרים – והחלו לעצב קולקציה משותפת לקטנטנים ולגדולים (מבני יומם ועד הוריהם מביני העניין), המשופעת דימויים גרפיים איקוניים, שהפכו למדים הרשמיים הכי מזוהים עם קהילת הנונונוז.

כך בין 40 הדגמים שעיצבו לקולקציית הבכורה, תמצאו למשל שכמיית גשם עם קפוצ'ון; שמלת אוברסייז בפרינט אלפביתי גדול; הודיז שמכסים חצי פנים ללוחמי נינג'ה קטנים; טי ארוכות עליהן רקום משולש / עיגול / ריבוע / או פלוס גדול; מכנסיים עם איורי גולגלות במראה אנציקלופדי; מעיל פוף שחציו שחור-חציו כסוף; ג'קט אופנוענים מעור עם סגירה אלכסונית קלאסית; פיג'מת כוכבים אדומה; נעלי-גרב לבית; מצעים והמון פרינטים שמכריזים בענק – NEW ORDER. בהחלט. הרוב בשחור-לבן, עם הבלחות של צהוב, אפור, חום-חול, אדום וכסף במקומות הנכונים; בגזרות גדולות, על זמניות וסופר-נוחות. כך שכל ילדון יכול לבחור מכל מדף, בלי שיוגדר מראש מה מתאים לו ומה לא; והכי חשוב – להוריש הלאה ולא משנה מי בא/ה אחריו.

לצד עידוד האינדיווידואליות, השיוויון והיצירתיות הטבעית של ילדים, לקבל עצמם כפי שהם ולפי העדפותיהם, תמצאו באתר המותג גם מתחם המוקדש למיזמים שתומכים באותה גישה, למשל Little Inventors – פרויקט שהופך ציורים והמצאות של ילדים למציאות. מקסים.

לסיכום, בואו להיווכח איך זה נראה כשמשלבים קולות סוחפים עם כוחות טיטאניים שוברי מוסכמות, שווקים וקרחונים. הכי אינסטה-גראמי.

קולקציית הבכורה של CÉLINUNUNU – עכשיו בעד 25% הנחה; החל מ-135 ש"ח (למכנסיים) ועד 930 ש"ח (לג'קט עור). 15% הנחה לנרשמים לדיוור
להשיג באתר הרשמי. טווח מידות – החל מ-0-6 חודשים ועד 14 שנים (חלק מהדגמים מתאימים גם לנשים ולגברים); להצצה בסרטון ההשקה לחצו; פייסבוק, אינסטגרם

 

 

 

ג'נדר-בנדר. הכל מתאים לכולם, "סלינונונו" (צלם: דודי חסון)

ג'נדר-בנדר. הכל מתאים לכולם, "סלינונונו" (צלם: דודי חסון)

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה