23 בדצמבר, 2020

סילבסטרנינג

למרות שלשנה הבאה בתור מגיע הרבה יותר, נראה שאת פני 2021 נקבל כולנו מהספה, עם שוקו חם מחוזק בחיסון טוב, ובמקסימום - טרנינג בלי חורים. אבל למי שרוצה להשקיע מעט יותר - הנה כל הדרכים להפקת מסיבת סלון סילבסטרית חגיגית, שתכניס לאווירה גם בלי לצאת מהבית

3, 2, 1… 2020 לפט דה בילדינג!! הדפס נשיקה באיור מקורי של מיטל בר-נוי, JOOLS

מורלית-וויז? זהו, נראה שהגענו לתחתית. לא ייתכן שכל מי שמכיר מישהי שמכירה מישהו שסידר לסבתא שלה תור לחיסון במרץ – מקבל מיד יחס של פליט ריאליטי מעונת ה-VIP, הפגזות ""פּייייי! חיים יפים! איזה קונקשנז…" בוואטספ וכתבה מרכזית בפּינס. דרושות לנו בדחיפות סיבות אמיתיות יותר להיאחז בהן כדי להרים את הראש מהרצפה.

וזה לא שאנחנו נגד חיפוש אור בקצה המנהרה או טעם אופטימי לסיים איתו את השנה, חלילה. אנחנו פשוט מעדיפים למחוא כפיים, להפשיל שרוולים ולחשוף כתפיים – במעמד זוהר יותר מאשר מול מזרק באוהל מאולתר בכיכר.

ולכן, על ערב סילבסטר ביתי – האיוונט המחייב ביותר לזמן הקרוב – אנחנו לא מסכימים לוותר. יש גבול. אז אספנו את כל האסנשלז ההכרחיים להפקת חגיגת סלון כיפית, מושקעת, רומנטית ומקופּסלת במיוחד – כדי להרגיש לפחות ללילה אחד שיש שוב סיבה למסיבה. נא להתרגש בהתאם.

בקיצור, 2020 – יש לך צ'אנס אחרון לצאת בטוב. תיזהרי מאיתנו. והיי, 2021, הכי רצינו בשבילך קבלת פנים נוצצת עם טוקסידוז, שמלות מחשוף ותורים צפופים ומתישים מחוץ למועדונים (אמן כן יהי רצון!). אבל עד שכל זה יקרה – אנחנו כאן על הספה בכירבולית קטיפה וטרנינג של הביוקר, מרימים צ'ייסר אלכוג'ל אחרון לשנה (פלוס כל מה שהולך פה למטה בתמונות), ומחכים כבר לתת לך בחצות נשיקה (אבל רק לבינתיים – במסיכת פאייטים חגיגית). יאללה, את באה?

 

 

 

 

 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה