11 ביוני, 2019

סייל ברמה של כלה

תנו לסייל "אימת החתונות" במרקט להכין אתכם לעונת האירועים הכי מטריחה, עם הנחות על שמלות, טבעות, הזמנות, פרחים, נעליים לרחבה, בגד-ים לירח דבש וכל מה שצריך כדי לשמח חתן וכלה. ואחותו. וחמותה (והאקסית שהתגנבה)

שלום לכם מדושני עונג וגאודה (סליחה, ח'אודה, נודניח'ים). מקווים שסחטתם עד הסוף את הלימון מהחג האחרון והכי שמני בשנה. כי מכאן ועד אוקטובר, זה מדבר צחיח ונקי ממועדים. מה שמשאיר לחברים הטובים שלכם בערך 3.5 חודשים פנויים להזמין למסיבות חתונה גרנדה-מוגזמות, חופות אלטרנטיביות במצדה, חידושי נדרים בקפריסין, חינות ושבתות-חתן באוּמן, מסיבת רווקות באוטובוס לאילת עם הצוות של גיא פינס בקבינה – וכל מה שנטע אלחימיסטר קוראת לו שגרה (שיהיה במזל השבוע, גרשונים!).

ובכן, שלא תגידו שאנחנו לא הבסט-מן שלכם, כי בדיוק בשביל התקופה המתרסקת עלינו לטובה הזו – עשינו למרקט שלנו איפור / שיער / מפשעות, והוא כל כולו מוכן לצילומים וגם לסייל "אימת החתונות" – מהיום ועד 17.6 (רצינו תאריך יותר יפה אבל כבר תפסו לנו). שזה אומר בעברית – עד 70% הנחה על פריטים חיוניים כמו שמלות כלה וערב; נעליים שיישרפו את הרחבה (ולא את הבהונות); קשתות והד-פּיסז שאין לאחרים; מיתוגים מקוריים לאירוע והזמנות בעיצוב שישבור את אינסטגרם; טבעות בהתאמה אישית (שאתם אפילו מוזמנים לצרוף בעצמכם, באמת!); כתוּבּוֹת שתרצו למסגר ולתלות (יש דבר כזה); גיב-אווייז מפנקים גם לאורחים הכי קמצא; קישוטים לצילומי מגנטים מטריחים; בגדי-ים למלדיביים-שאחרי, ובקיצור – כל מה שמאורסים הורסים (ואקסים לחוצים) מחפשים בימים אלו ממש. והכל? ניחשתם נכון: בהנחות מטורללות ברמה של בריידזילה!

אז קדימה, לא נאריך בנאומים (בכל זאת, הקבבוני-מוסר עומדים לצאת) – הציצו באוסף המלצות העורכת שיכין אתכם קומפלט לאיוונט, שברו את הכוס (יש פה גם ככה עוד מיליון חדשות בסייל) וצאו לשופינג שכולו משמח חתן וכלה. ושושבין. ואחותה. ואת החמה החמוצה. הכי בקרוב אצלכם שאפשר.


סייל "אימת החתונות" – עד 70% הנחה על מאות אלפי מוצרים משמחים במרקט (מהיום ועד 17.6, 23:59). הצצה לאוסף המלצות העורכת – ממש כאן

 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה