11 ביוני, 2012

סופרסייז מי

חולצות ושמלות אוברסייז מקולקציית קפסולה מוגבלת של מיכל ניר יעזרו לחצות את המעבר לעונת הקיץ בבטחה והבנה מלאה

כל שנה באזור יוני, אנחנו נחרדים לגלות איך התאיידו להם שלושה חודשי חורף, עוד לפני שהספקנו להגיד "נשאר קרמבו?" ולהשיל מעלינו פּיילות של צ'ולנט-עודף. מזל שאנחנו מכירים אנשים עם לב רחום ויד נדיבה, שיודעים לייצר פריטי אוברסייז (ותודה לגאון שהגה את המידה הזו), ומצליחים להעביר אותנו מהאביב לקיץ, ומד"ר שקשוקה לד"ר סלט-גדול-רוטב-בצד, לאט ובגישה סלחנית.

מיכל ניר, מעצבת וותיקה שמחזקת לנו את הארון עם פריטים אורבניים במנעד מידות המחמיאות לכל נתוני גוף עקמומיים (יש לך משהו למבנה אבטיחי?), היא אישה טובה שכזו. בנוסף לחולצות פיסוליות וגזרות מכנסיים מצוינות בהן היא מתמחה, דואגת מיכל להכניס בכל עונה גם פריטי One Piece, אותם היא מעצבת ידנית אחד אחד וממספרת כביד אמן מתוך סדרה מוגבלת. העונה, אם תמהרו, תוכלו לשים יד על טי-שירט לבנה וגדולה, שעוצבה כסווטשירט גברי שגזרו לו את השרוולים ובהדפס טבעות (בינגו למסיבת רווקות!) או חולצת onesize ענקית וכיפית עם אותיות / מספרים (בתמונה), המודפסת בעזרת שבלונות. מיכל היא כמובן חצי מצמד הסטודיו הידוע מגן החשמל "kerenvemichal", אותו היא חולקת כבר למעלה מ-6 שנים עם המעצבת קרן אור, שאף יצרה איתה יחד קו משותף בעונה הקודמת. להשלמת המראה, מייבאות קרן ומיכל כמה מותגים בלעדיים לחנות, שכדאי לשנן ולהכיר מקרוב: כמו Greyhound מבנגקוק, שמציע אאוטפיטים מחוייטים מבדים ציוריים-מהפנטים המעוצבים ביפן, נעליים ואביזרים (פלוס תת-מותג צעיר בשם Playhound לבגדי פופ-קומיק בצבעים עזים); או ODEUR השבדי – מותג יוניסקס אוונגרדי, המציע חולצות ומכנסיים שמתאימים לשני המינים.

עד שתתחיל רשמית עונת המלפפונים (ע"ש כל מה שנוכל להרשות לעצמנו לנשנש מעכשיו ועד החגים) – התחבאנו בפריטי האוברסייז של מיכל, לקחנו חולצה שיתופית גם לבנזוג ונרגענו מעט. בטן, הכל בסדר. את יכולה לצאת.

קולקציית One Piece במידות אוברסייז של מיכל ניר – החלמ-309 ש"ח (לטישירט) ועד 990 ש"ח (לשמלת ערב);
מותגי ייבוא בלעדיים ל-kerenvemichal – החל מ-249 ש"ח (לטישירט של Playhound) ועד 1,200 ש"ח (לנעליים של Greyhound).

להשיג בחנות אונליין של kerenvemichal, או בסטודיו – לבונטין 6, גן החשמל, טל': 03-5603454. שעות פעילות – ראשון-חמישי 11-19, שישי 10-15,  www.kerenvemichal.com

 

בטבעת זו. חולצת טבעות אוברסייז של מיכל ניר (צילום: דדי אליאס)



גם לייבא צריך לדעת. מותג Greyhound בייבוא בלעדי ל-kerenvemichal




יש מה ללבוש לחתונה. שמלת אוברסייז של מיכל ניר




זרעי קיץ נישאים ברוח. חולצות צבעוניות של Playhound, בלעדית ל-kerenvemichal




היא לו והוא לה. בגדי יוניסקס של ODEUR בלעדית ל-kerenvemichal



משחקים בצבעים. Playhound, להשיג בלעדית אצל Kerenvemichal




העם דורש צדק אופנתי. מותג שמתאים לשני המינים ODEUR


 

[PSGallery=bvj7blwntt]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה