02 בדצמבר, 2018

סביבון טוב, טוב, טוב

חנוכיות-טנגרם, קרשי-הגשה שהם פאזל רימונים או שיא השיאים - אגרטל פרחים מטריף שהוא גם סביבון. סטודיו ארמדילו מרים לכל חג ומועד פריטי יודאיקה אמנותיים מעוררי משחק ומחשבה. מסורת מעולם לא נראה טוב יותר

אין לנו מושג מי אחראי על פיזור אירועים ומשימות על פני השנה, אבל אדוני, אם תבזבז את כל העניינים שלך במקום אחד – איזה פרצוף יהיה לך בתשעה באב? בקיצור, אם אנחנו תופסים אתכם בדרך לאסוף חבילות מהסייבר, ליד המעדניה של הסופגניות שהבטחתם להדלקה הערב, שצמודה לחנות ציוד ל"בית מארח" בשבוע הבא – קחו רגע נשימה, מצאנו את הפתרון האולטימטיבי: סביבון-אגרטל-אוריגמי שהוא גם משחק לילדים, גם מתנה למארחים, גם וואזה מושלמת כל השנה לפרחים. נס ענק יהיה פה.
 
מאחורי הפיתוח של היופי הזה, עומדות ענת שטיין והדס קרוק, שהכירו במהלך לימודי עיצוב ב-HIT, והקימו כבר לפני 20 שנה סטודיו בשם "ארמדילו", לעיצוב אריזות תעשייתיות שיש בכל בית וסופר (חפשו באזורי השמפו למשל). תוך כדי, ומתוך עניין אישי, הציגו לאורך השנים גם עבודות במוזיאונים יהודיים בניו יורק, סן פרנסיסקו ובתי תפוצות. הקהל, מבית ובעיקר מחו"ל, התלהב והחל לדרוש 'ארמדילואים' משלו לקחת הביתה. כך, ואחרי שצברו מספיק ניסיון ותכנים – פתחו לפני 5 שנים את Armadillo Judaica Lovers, קו כלים לכל מועד ונקודת ציון בקלנדר העברי. והכל יפה, מגוון, עדין, מעורר מחשבה ועניין מסביב לשולחן. או כמו שאמרו חז"ל – מסורת מעולם לא נראתה מגניבה ועדכנית יותר:
 
לצד כיסויי חלה בצביעה ידנית one of a kind, מגש מצות צידי, מזוזות מפותלות או קרש-הגשה שהוא גם פאזל רימונים – תמצאו סדרת פריטי קרמיקה שיצרו בהשראת אמנות האוריגמי, אול דה וואי (כל אב-טיפוס מקופל ראשית מנייר בעוביים שונים) הכוללת בין היתר פמוטים, סט הבדלה, חנוכיות מניפה, כוסות קידוש ועוד. כולם עוצבו בעבודת יד ונראים כאילו קופלו הרגע מחימר. אבל אנחנו פה כאמור בשביל אגרטלי הפרחים הקטנים והמטריפים, שמרכז הכובד שלהם מחודד, כך שהם נוטים על צידם בלי לטפטף מים, וגם משמשים כסביבון עדין שמסתובב בלי בעיה עד שנופל על אחת מאותיות הזהב המוטבעות בתחתיתו. וסוב, סוב, סוב כמה שזה יפה.
 
ואם זה לא מספיק מסחרר למארחת את הראש – הוסיפו לאחיינים את חנוכיית הטנגרם המודולרית מעץ שפיתחו, המאפשרת הדלקה בצורה אחרת בכל יום. סדרו את החתיכות כגמל, סירה, ברבור, סמוראי, סופגניה, מיכל הקטנה, יו ניים איט – ונראה אתכם מחזירים חזרה לריבוע שלם. עד פסח אתם מצליחים. ענת והדס מספרות שהן תמיד מקפידות להקשיב לקהל ולהוסיף פריטים קולעים למעגל החיים היהודי (בקרוב למשל, קופת צדקה להולדת הבן), שיגרמו לכם להצטער שאין לנו עוד תרי"ג חגים. סליחה, יש משהו לסיגד? פתאום מתחשק לנו לציין.
 
סביבוני "כד קטן" – 225-259 ש"ח (בלי/עם הטבעת אותיות זהב)
להשיג ב"Armadillo Judaica Lovers". לפרטים נוספים – טל': 03.5298150, אינסטגרם, פייסבוק, אתר. ולקינוח, הכי מתבקש, סצינת חנוכה-ארדמילו מ"חברים", קלאסיקה. חג שמח!

לאוסף הסביבונים והחנוכיות המלא – בואו הנה

 

משהו קטן וסוב. אגרטלי כד קטן, ארמדילו יודאיקה

משהו קטן וסוב. אגרטלי כד קטן, ארמדילו יודאיקה

 

 

 

 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה