10 במאי, 2020

נשף מסכות

אם יש סימן היכר אחד בטוח ומשותף לכולם בעולם החדש זו ללא ספק מסכת-פנים. בואו לבחור אחת כיפית ומרימה, שמעוצבת ממש כאן מתחת לאף שלכם (כדי להיחבש מעליו, כן?) ותלווה אתכם בבטחה כל הדרך חזרה לשגרה

כי זה ג'ונגל שם בחוץ. #1 שיני כריש, יען מחייך, כלב מוציא לשון ועוד מסכות חייתיות בעיצוב רועי ברקוביץ

נראה שגם עוד שנתיים בסגר לא היו מכינים אותנו לחזרה כזו לשגרה. בואו נגיד ככה, אם היו נותנים לנו שקל על כל פעם ששמענו השבוע את המילה "הזוי" או "באיזה שירותים קפסולת-ב'4-בנות-כחול עושות פיפי?" היינו יכולים כבר לקנות את זום ובניו. בגדול, נראה שהכל עדיין מאוד פריך ולא וודאי; למעט עניין בטוח ובולט אחד – ונראה שהוא כאן כדי להישאר גם אחרי שוך הסערה: המסכות הממסכות.

ואם חיפשתם דרך להקליל את היציאה מהבית בבקרים, הרי שאין צוהלת ושמחה ממנה כדי להרים קצת את האווירה (שלא לדבר על שיטה מעולה להבדיל בין אבא לשליח מוולט). ובכן, לקראת מסיבת סיום הסגר ופרידה מההנחיות החובקות / חונקות, הרינו מתכבדים להזמינכם לנשף מסכות חגיגי נוסף, בהשתתפות 15 מעצבים מקומיים שגזרו, הדפיסו ותפרו לכם בעבודת-יד שיקורונה שווה כזה, שאנחנו עוד עלולים להתרגל לקטע (טוב, לפחות עד שמכוני הבוטוקס נפתחים).

קדימה, התחפשו לחבורת גיבורי-על עוטי מסכה, לוחמי נינג'גו מגניבים, או פרסונל שלא ישן חודש – ובואו לבחור מסכה לכל חבר במשפחה. הלוק הכי מחייב לאביב-קיץ 2020:

מי מסתתר מאחורי המסכה, חתול-מפלצת או נלה הנסיכה? #2 מסכות משמחות לילדים, בעיצוב רוית חוללו

מזהה את החיוך של אבא מהחניון. #4 שלל הדפסים של הדס חזנובסקי, HADAS HZK

מאמי, כיבסת לי את זו של יום רביעי? #5 מארז 5 מסכות יפות של יוליה גסין, JUL

אבראקדברא! כבר יותר טוב לנו. #9 מסרים אופטימיים של ורד גליקסמן, AbraCadabra

שיקורונה. #11 מסכות עם סקרנצ'י תואם, להשיג בחנויות התכשיטים של "מאיה" / "לימה"

עוד ניכנס לספרי ההיסטריה. #15 מסכות בשלל דוגמאות לבחירה, TITI TEXTILE

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה