26 ביולי, 2011

נערי החוף

צמד די.ג'ייז מקצועיים ומקסימים שמתמחה במוזיקה של שנות ה-50 וה-60, מבטיח להרקיד אתכם, את אמא שלכם ואת סבתא שלכם עד אור הבוקר

כבר כמה שבועות שחברות של דודה שלנו שוברות ת'ראש: מה עושים לכבוד יום הולדת שישים של דליה? הרי ביומולדת של שרה נסענו ליערות הכרמל, לאילנה חגגנו בירושלים ולנורית הבטחנו זריחה במצדה. שניה לפני שהן פותחות אוהלים במכתש הקטן –  תפסנו אותן ולחשנו בלי שדליה תשמע: "Goodie Goodie ".

"גודי גודי" הוא צמד די.ג'ייז חמוד להפליא (יוסי בראומן ואלעד בן אלול) שמתמחים במוזיקה של שנות החמישים והשישים, ולפעמים אפילו ארבעים. וזה אומר סווינג, טוויסט, רוקנ'רול ישן וטוב (כמו של ריצ'ארד הקטן, ג'רי לי לואיס וכמובן אלביס), לפעמים גם קברטים וקאנטרי, ובעיקר חיבה גדולה למיוזיקל'ס, קאמפ וקיטש. את יוסי הכרנו (ומיד התאהבנו) לפני שנים בעבודה אחרת ואת הצמד המשובח תפסנו מתקלטים בברים בתל אביב, באירועי פתיחות של גלריות (גלרייה שלוּש, גלריית בית בנימיני) שלא לדבר על הופעות במועדונים בלונדון (לצערנו לא נכחנו). יוסי ואלעד שהחלו את דרכם המוזיקלית המשותפת בליין מקורי בבר "אשמורת" מספרים כי לא מעט פעמים התמלאה מולם הרחבה באנשים מבוגרים שהשתוללו משמחה לצד הבליינים הצעירים, ואף ניגשו לעמדה ושאלו אותם "איך לעזאזל אתם מכירים את השיר הזה?" או "זאת המוזיקה שלי!" וביקשו כרטיסי ביקור. בדיוק בשביל כל אלה, וגם בשביל צעירים מגניבים שמחפשים מסיבות רטרו – החליט הצמד לאחרונה להוציא את הסטים הנדירים מהמועדונים ולתקלט בחתונות, ימי נישואין, מסיבות פרטיות ואצל כל מי שאוהב להיטי וינטג' שיש להשיג רק בתקליט.

בעמוד הפייסבוק שלהם תוכלו לקבל טעימה מההעדפות המוזיקליות של "גודי גודי", ולפתוח במשרד מסיבת סלון פיפטיזית עם ג'ודי גארלנד, דאסטי ספרינגפילד, מרלין מונרו ועוד. אגב, הם גם הכירו לנו את הטירוף הזה, ממנו נגזר שם הצמד.

קדימה דליה, תתחילי לעבוד על צעדי הריקוד המפורסמים שלך.

צמד די.ג'ייז מתמחה בסגנון שנות ה-50-60 – המחיר נע בין 500-2,000 ש"ח (תלוי בגודל ואורך האירוע. מגיעים לכל נקודה בארץ).
לפרטים נוספים –
"גודי גודי", טל': 053.4219297 (יוסי), yossibrauman@gmail.com

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה