17 בפברואר, 2020

נינג'ות ישראל

2 מאמני כושר מעולים ומרימים (מהספה) האיצו לנו את הדופק. בואו להתאהב מחדש בשעת הכושר שלכם

פייר? לא תיכננו להיפרד מהר כל כך מהקור, אלף השכבות המטשטשות והגשם הממסך שגרם לכם לא לראות מקרוב את הריפוד שהתווסף לנו העונה סביב המתניים (אולי לא היה חכם ללכת על בינג' צ'ולנט בשבת). אם נשאר לנו רק חודש אחד פלוס-מינוס עד שמתקלפים ועוברים לקצר, דק, חשוף ושאר הקרפּוֹת מחרידות של קיץ – אנחנו מתכוונים לנצל את הזמן בחוכמה ולהכין גופנו לאימה – בעזרת לא אחד, כי אם שני מאמני כושר מעולים ומאיצי דופק שפגשנו, וכל אחד מהם יוביל אתכם יד ביד לאורך כל המרתון להילטון:

#1 אלמוג שאוליאן, סטודיו GORDON21

עוד יעשה לכם דפיקות לב. אלמוג המדריך, גם מעולה וגם חתיך

עוד יעשה לכם דפיקות לב. אלמוג המדריך, גם מעולה וגם חתיך

אלמוג שאוליאן המקסים (אבל ממש!), בכלל לא התעניין בספורט, עד שהתגייס לגולני לשירות לחימה, והתאהב באימוני הכושר הקרביים. כשהשתחרר, טייל קצת בעולם, ניסה כוחו בתחומים עסקיים שונים אבל בלב ידע ששום דבר לא גורם לו לשמחה והנאה – כמו שרק ספורט יכול. כך החליט לפנות ל"וינגייט" ולהעמיק בכל מסלול וקורס שדיבר אליו – אימון פונקציונלי של כוח ושרירים, ליווי אישי לירידה במשקל, קבוצות ריצה וגם איך לגרום לילדים לזוז בכיף (ולא רק ב"טיקטוק"). אחרי שאימן כמה שנים לקוחות פרטיים בצפון גוש דן, החליט לפתוח בסתיו האחרון סטודיו משלו בלב תל אביב (רחוב גורדון), ולהציע שיעורים קבוצתיים או פרטיים, לאורך כמעט כל היממה, ולכל גיל והעדפה ספורטיבית שלכם, על כל קצוות הספקטרום. כך שבין אם אתם לא בכושר כבר שנים ולא טיפוס ספורטיבי באופן כללי (התעייפנו כבר מהמילה טיפוס, בואו), ובין אם בדיוק נרשמתם ל"ישראמן" ורק צריכים מישהו שישמור לכם על הדופק – אתם מוזמנים להגיע וליהנות מתכנית המותאמת במיוחד למטרה ולקצב שלכם. אלמוג מספר שמתאמנים איתו החל מגילאי 8 ועד 80, ואפילו מחלימים מניתוח קיצור קיבה שחייבים לשמור על בריאות וכושר נכון, וכולם לומדים איך לא להירתע מספורט ומאמץ, ואפילו חוזרים שוב ליהנות מהדרך. ככה זה כשמוצאים אלמוג נדיר בים שבחוץ.

סטודיו Gordon21 – החל מ-50 ש"ח לאימון (45-60 דק', לקבוצות של עד 7 מתאמנים) ועד 200 ש"ח לאימון פרטי
גורדון 21, תל אביב, טל': 054.6460615, ראשון-חמישי 05:30-21:00, שישי עד 15:00. פרטים נוספים והרשמה – באתר הרשמי, פייסבוק, אינסטגרם

 

#2 דודי ברון, GYM 102

כבר בתור נער, הרגיש דודי ברון שחסרה לו הכוונה ספורטיבית והסברים בנושאי תזונה נכונה וחינוך גופני מיטיב. רק כשבגר החליט להקדיש עצמו לתחום, למד שנתיים ב"וינגייט" וצבר ניסיון כמאמן במכונים שונים. בהמשך פתח סטודיו משלו בתל אביב, עם צוות מאמנים נהדרים, לו נוסף לאחרונה עוד סניף חדש וכיפי (ברמת אביב) המתמקד באימון פונקציונלי, אליו הוא מתחבר יותר מכל. משיעור לשיעור, שלעולם לא חוזרים על עצמם בדיוק – תלמדו איך להשתמש במשקל הגוף כדי למקסם את התוצאה, לבנות שרירים ולהוציא במינימום זמן ותנועה – כמה שיותר אנרגיה. זה אומר שכל אימון בן שעה משלב בין שרירי הידיים, שרירי הרגליים והכוח הטמון בכם, כולל שימוש בעזרים כמו משקולות, כדורים או שקי איגרוף אגסיים ייחודיים ומלאים במים(!) שייבא מחו"ל, נעימים יותר לשימוש ומאפשרים חבטה גם מלמטה. אבל היהלום שבטבעת האליפות פה הוא ללא ספק ה-Teen-Train – אימוני תמיכה נהדרים שדודי מציע לבני נוער, הכוללים גם הדרכה בנושאים משלימים כמו אכילה בריאה, הפעלת הגוף, היפרדות ממסכים וכל מה שתורם להעצמה אישית, שיפור הבטחון העצמי ותחושת ההצלחה. קדימה, מי סופר לנו סקוואטים?

GYM 102 – החל מ-100 ש"ח לשעת אימון (60 דק', לקבוצות של עד 5 מתאמנים), אימוני בני נוער (לגילאי 13-17) – 360 ש"ח לחודש (ל-4-5 מפגשים)
זריצקי 4, רמת אביב החדשה, תל אביב, טל': 051.5102775; ראשון-חמישי 08:00-21:00 (שיעור אחרון ב-20:00), שישי עד 15:00; פייסבוק, אינסטגרם

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה