16 בינואר, 2013

ניירות ערך

תיק שנראה כמו שקית נייר, עשוי מחומר עמיד וחזק ובעל פאסון סטייליסטי מושלם - זה הקטע שלנו כרגע

לא מזמן גילינו שהכינוי שלנו מאחורי הגב במשפחה הוא "בֶּג-ליידי" (גברת עם סלים, בתרגום חופשי). ואנחנו לגמרי מבינים למה: איכשהוא, תמיד יוצא לנו שבין שתי נקודות (עבודה-בית) עובר יותר מקו ישר אחד: שקית מהמעדנייה, מערום מהחייט, קולבים מניקוי יבש, רשום מהדואר, מארז קרמבו מהקיוסק, והיד עוד נטויה (וקורסת). בואו נגיד שאנחנו ככה קרובים מלהסתובב עם עגלת סופר. אולי אם התיק שלנו היה בעצמו שקית קניות אחת גדולה, אבל כזו שנראית הכי פיין, היינו אנשים יותר מאושרים ומסודרים. למשל השקית-תיק של חברת Perigot מצרפת, המתמחה מאז 95' בפתרונות לכל חדר בבית (מהשירותים ועד הבוידעם) – מתאימה לנו מאוד.

 

מדובר בתיק אקו-פרנדלי מהמם למדי, שעוצב בהשראת שקית הטייק-אווי הכי אייקונית, אבל מחומר חזק פי מיליון: טייבק (Tyvek). מכירים את הצמידים שמדביקים לכם בהופעות ואח"כ אי אפשר לקרוע בשיניים? או, אז זה בדיוק מזה. את הטייבק החסון והעמיד-במים, העבירו בפריגו תהליך מיחזור וקימוט מיוחד, כך שבשני הצבעים (לבן נקי, או חום עם תחתית לבנה) מקבל התיק מראה של שקית נייר משומשת (אם כי מעט יקרה). אבל בניגוד אליה, כאן מחכה לכם שק יציב, מתכבס (!), עם תיפורים יפים, שיחזיקו כל דבר שתזרקו פנימה: לפטופ, עיתונים, בגדים לחדר כושר, קילו פומלות או טון קבוקים; פלוס תא פנימי רחב עם ריצ'רץ' לנייד / מפתחות / מסטיקים / כאלה. אנחנו כבר מכירים אחת שחרשה על השקיתיק הלבן שלה, עד שהחליטה להפוך אותו, כך שקוי התפירה השחורים נחשפו כלפי חוץ, ונולדה גרסה דו-צדדית גאונית. אם אתם כבר כאן, נוסיף רק שהשוס הזה עלה לארץ בזכות עיניהן החדות וטעמן הטוב של האחיות לבית Weapon of Choice (לירון ונירית זר), שחיות על קו ישראל-העולם, ומביאות לכאן 30 מותגים ושמות שכדאי להכיר. מפריגו הן צדו גם את גרסת הטרולי בעלת בטנה מבודדת מפני חום וקור, ועוד תיק יפה מניילון המתקפל לכדור קטן, לקניינים רציניים. לסיכום בארבע מילים: ידיים למטה, אתן משוחררות.

תיק טייבק במראה שקית נייר (לבן, או חום-לבן) – 340 ש"ח (30X40X11 ס"מ); עגלת טרולי מטייבק ומסגרת אלומיניום – 700 ש"ח (30X37X90 ס"מ).
להשיג בחנות של רוני בר, ביאליק 2, תל אביב, טל': 03-6294662. לפרטים נוספים – liron@wochoice.com

 

יפה בכל צבע. התיקים של פריגו, ומבט מקרוב על התפרים והתא הפנימי


 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה