11 ביוני, 2020

המתנה שהמתינה

לא ברור עדיין מתי ואיך, אבל השנה ההזויה הזו סיום-תסתיים, עם מתנות שחלוק-יחולקו לכל הצדדים הנרגשים. בואו לבחור איך להגיד תודה לצוות שמשאיר מתש"פ טעם של אלכוג'ל מתוק

כשהברכה עושה את כל הוואו. כרטיסי ברכה בהדפס בעבודת יד של סטודיו "חירם"

מבולבלים לגבי מתי נגמרת שנת הלימודים? גם אנחנו. מחד, לפי אסכולת הגל השני, סיימנו איתה עוד במרץ, ואנחנו כבר עמוק בחופש הגדול. מאידך, תומכי תנועת "שפעת מזגנים קטלנית הרבה יותר!" – מציעים להיפגש לטקס-סיום צנוע באוויר הפתוח בעוד חודש, בקפסולות של 5 בוגרים ו-5 הורים סביב כל פשטידת תירס. מה שבטוח הוא, שנאומים היתוליים על איך עברנו מ"מסך למסכה" – יינאמו, פרודיות על "שבט אחים והנחיות" – יבוצעו, דמעות-חנק – יזלגו ("יש למישו טישו ומטוש ספייר?"), ובעיקר, מתנות ענוק גם יוענקו. עדיין לא ברור אם אנחנו – לצוות המקסים, או שהצוות – למקסים, רכז המיחשוב שהכין רקעים חגיגיים למופיעים בזום; אבל להתכונן חייבים.

לשם כך, ריכזנו רעיונות מכל תחום בתחום – החל ממחברות אישיות ותכשיטים עם הקדשה, דרך עציצי "תודה שעזרת לי לצמוח" ועד ספיישלים שיפתיעו אפילו את יו"ר וועדת פייבוקס, שבאמת ראתה כבר הכל. בואו לבחור אחת מרגשת וגדולה (אמא של נחל, מחכים רק ל-20 ש"ח שלך!), או להרכיב סט מתנות מקורי יותר מכל גיפטקארד, ולהתחיל לריב מה חורטים על התליון (אולי "גיתית, סליחה אבל איבדנו את הספר-ספריה"?):

 

 

 

 

 

 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה