23 בנובמבר, 2015

מתכון לשפיות זמנית

מסעדת גיליז הוותיקה, עברה למיקום חדש ומהמם, שמגיע כבר עם רחבה להתרוצצות ילדים, און דה סייד. סליחה, אתם לוקחים הזמנות לפסח?

שמענו פעם באיזה סטנדאפ, שדרגת האושר הכי גבוהה אצל הורים היא כשהם אומרים על הילדים: "היה כזה כיף, לא הרגשנו אותם בכלל!". סורי קידס, אין משפט נכון יותר לגבינו כרגע. ובכן, בשבת האחרונה, לא רק שהצלחנו לצאת לבראנץ' עם חברים, הצלחנו אשכרה לאכול בנחת ואפילו לשוחח רגע בלי לשמוע מהחבורה שלנו פיפס – הודות לשתי תגליות מפתיעות (ומי שכבר מכיר – איך לא אמרת מילה קודם?):

תגלית מס' 1:
מסעדת "גיליז" הוותיקה והנהדרת של גילי פפרמן (13 שנים בירושלים ,פלוס 12 שנים בנמל תל אביב) עברה לא מזמן למיקום חדש, שקט, אינטימי והולם הרבה יותר עבורה – ברחוב החשמונאים בתל אביב. התפריט המשובח נשאר דומה, עם חידושים קלים והפתעות כמו ארוחות עסקיות מאוחרות או ערבי ג'אז בחמישי. אבל אנחנו הגענו כאמור בשביל הבראנץ' שמוצע כעת בימי שבת, החל מ-11:00 (קחו עוד שעה לישון). על השולחן נערמו מיד המאפים המפורסמים של גיליז, שנאפים ומוכנים כאן בעבודת יד (כמו כל המנות והקינוחים במקום), וכולם "עתירי חמאה ועבודה", כפי שמספרים בצוות. אליהם סופחו מיד ריבות, חמאה, קוקטיילים קלילים, סלטי ירקות בתיבול עדין ומנות מתפריט הבראנץ' היצירתי – כמו פרנץ' טוסט מלחם בריוש מפורק עם בייקון, תפוחי אדמה מתובלים, זיתים, לבנה ופטה בצד (56-72 ש"ח); או מנת אומלט שרימפס מדהימה עם רוטב עגבניות ושום בצד (69 ש"ח); גרבלקס כבוש בטקילה וקליפות הדרים עם לבנה, פלפל, בצל ועגבניות (59 ש"ח). אבל כל זה עוד כלום לעומת מה שקיבלנו און דה סייד, הודות לרילוקיישן.
 
והרי לכם תגלית מס' 2:
אם תגיעו אל המסעדה מהכניסה האחורית מכיוון רח' הארבעה, תגלו שהשיפוץ הארוך הסתיים פה סופסוף ורח' ארנייה הפנימי נפתח מחדש לפני חודשיים, ונקרא כעת גם על שם הפיאצה החדשה שהתלבשה לכל אורכו – כיכר גבעון. יש כאן רחבה ענקית, עם כסאות נוח בגווני ירוק מתחלפים (מושלם להתחרדנות חורף), מזרקה יפהפייה, בריכה עם פרחי מים, שתי כניסות שקופות למעלית שמובילה לחניון התת-קרקעי שמתחת לרגליכם, ובעיקר – המון מקום וחופש תנועה לכל סוג של בימבה, קורקינט חשמלי, סקייטבורד, מה שיש לכם בבגאז'.

בשבת השמשית הבאה, שבו על המימוזה המפורסמת של גילי, השקיפו על הילדים מוציאים מרץ ונסו להמר תוך כמה שניות הם יירדמו מהרגע שתיכנסו חזרה לאוטו. מוגש כשירות לציבור. על לא דבר.

Gilly's – החשמונאים 105 (או מרח' ארנייה, כיכר גבעון), תל אביב, טל': 03.6057777, פייסבוק.
ראשון-שישי – החל מ-12:00, שבת – החל מ-11:00 (כניסה לחניון מרח' הארבעה, לבאים מדרך בגין). ארוחות עסקיות בין 12:00-19:00 – החל מ-42 ש"ח (להמבורגר בעבודת יד, עם תפוחי אדמה, סלט ומיץ הדרים).

 

רוץ, פורסט, רוץ. עוד מבט על כיכר גבעון החדשה

רוץ, פורסט, רוץ. עוד מבט על כיכר גבעון החדשה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה