02 בנובמבר, 2015

משתטחים על שטיחי צדיקים

כשנובמבר מתחיל והרצפה קופאת, זה הקיו שלנו לפרוש שטיחים בבית ולהזמין את כולם להתגלגל בסלון. ביקור בחנות של אמיר להב הוא הצעד הראשון בכיוון הנכון

יש לנו חבר שאומר שהדבר שהכי הופך בית ל"בית", זה תמונות ושטיחים. אז לתמונות נדאג ברגע שאותו חבר גם יביא איתו מקדחה. אבל לגבי שטיחים – דווקא יש על מה לדבר, אתם יודעים – ווינטר (האמיתי) איז קאמינג.

במילים אחרות – נמצא סופסוף התירוץ להתגלגל על הרצפה במחלקת השטיחים של FIBERS, חנות הוינטג' המיוחדת של אמיר להב. בין אוצרות אמיתיים מפעם ורהיטים שאמיר משפץ ומתקן בעצמו, תמצאו גם המון מרבדים ושטיחי קסם שבאמת הופכים את המאורה שלנו למשהו שראוי לארח בו בני אדם. אמיר, רסטורטור ומעצב גרפי במקצועו, השכיל לקחת גם קורס ב-הום-סטיילינג בשנקר, עבר הרצאות קונקרטיות בנושא שטיחים וצבר ידע ומומחיות בזיהוי פיסים שווים ממש, אותם הוא משיג עבורכם מארה"ב, אירופה, וגם מיצרנים בישראל. חלקם וינטג' אמיתי שהשתמרו בצורה יפהפייה לאורך השנים וחלקם חדשים ושומרים על מראה רטרו אחיד שאמיר אוהב במיוחד. יש כאן שטיחים הודיים, טורקיים, בסרביים, או כמובן פרסיים שעוד יביאו את השלום. יש דרמתיים בגוונים של רונית אלקבץ, יש בדוגמאות טרנדיות-סקנדינביות, ויש גם מונוכרומטיים מנומסים שלא משתלטים על החדר.

אם תרצו, תוכלו לשלוח צילומים של החלל אותו אתם מעוניינים לשטח, ותהיו בטוחים שאמיר ידע להתאים לכם בדיוק את המרבד הנכון מבחינת צבעוניות, חומרים וגודל, או לפעמים דווקא ירמוז שאולי כדאי להשאיר את החדר ככה בדיוק, בלי אף תוספת בינכם ובין הרצפה (מלבד גרביים). חורף נעימי.


שטיחי וינטג' או רטרו – החל מ-400 ש"ח ועד 5,500 ש"ח

להשיג בחנות Fibers. לביקור ואיסוף (גם בשישי-שבת) – נא לתאם מראש, בטל': 054.6644191, לעדכונים בפייסבוק – עקבו כאן וגם כאן.

 

מי מפחד ללכת יחף? שטיחים מהחנות FIBERS

מי מפחד ללכת יחף? שטיחים מהחנות FIBERS

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה