22 בדצמבר, 2010

משחק מותח

רובוטים מפח עם קפיץ נוסטלגי הזכירו לנו כמה כיף היה פה לפני Angry Birds

אנחנו עוד זוכרים את הימים שסיבוב ברמת החייל הסתיים בהופעה במועדון "רוקסן", טייקאווי עוגיות מ-"איילה-בר" או במקסי-מקסימום – צעידה ספורטיבית בין גבעות של חול (עם המון פוטנציאל). סה טוּ. מאז כמובן, נשטפו לא מעט ספלים ב-"סיקפה", בועות הייטק התנפחו והתפוצצו, אך בעיקר – בנייני משרדים צמחו מעל שורת מסעדות נוצצת, שינו את פני הרחוב ללא הכר – ועשו פרק מייקאובר לכל השכונה המנומנת שבצפון תל אביב.

ואם עד לאחרונה חשבנו שבלי כרטיס הנחה של 10BIS – אין לנו מה לחפש באזור, השבוע התברר לנו שפספסנו בגדול. כבר כמעט שנה, שמתחבאת לה בין המסעדות – חנות בוטיק  בשם "קֶלְקֶשוֹז" (Quelque Chose, "משהו" בצרפתית) המארחת בין מדפיה בגדי מעצבים לוהטים (ישראלים ומיובאים), תכשיטים ונעליים שוות, מוצרים אקולוגיים וידידותיים לסביבה ובעיקר – פריטי עיצוב משמחים וצבעוניים לבית, למטבח, למשרד ולבכלל.

אנחנו נעצרנו מול חלון הראווה של "קלקשוז" לאחר פגישה (מה יש? גם לנו מגיע להחליף כרטיסי ביקור) בעיקר בזכות שורת רובוטים מפח מהממת ולא שגרתית, עם מנגנון נמתח נוסטלגי – ועיצוב חדשני קורע (של מותג St. John): יש רובוטית עם חצאית של חדרנית צרפתייה, יש רובוט-קופיף עם מצילתיים שעושה שמח על השולחן, ויש אחד – שקשה להחליט למי קונים קודם – עם עיניים עצבניות, גופיה, מכנס אדידס ושערות מאוירות על הרגליים. הכי ערסבוֹט. את כולם כאמור תוכלו למתוח בעזרת מפתח-קפיץ (הסוף למשחק "מאיזה שָלַט נוציא בטריה חצי מלאה"!) ולראות איך הם צועדים יפה. האמת? כמו רובוטים.

רובוטים מפח עם מנגנון מפתח נמתח – 44-199 ש"ח (בהתאם לגודל)
להשיג בבוטיק Quelque Chose, הברזל 8, רמת החייל, תל אביב, טל': 03-6441450. לתמונות נוספות – היכנסו לאתר
*שימו לב: לקוחות החנות נהנים מהסדר חניה (נושא לוהט ברחוב הברזל) בחניון "סנטרל פארק" הסמוך (הברזל 15, מול הבוטיק, צמוד למלון ליאונרדו). כמו כן,"קלקשוז" מפעילה שירות הזמנת מתנות עד לרכב.

 

אנשים בלי לב. רובוטים מפח עם קפיץ נמתח מבוטיק "קלקשוז"

 

[PSGallery=3j5yv3fswf]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה