30 בדצמבר, 2014

משהו נוצץ, משהו אפור

הצמדנו רשימת פריטים נוצצים שנשמח ללבוש בסילבסטר לרשימת משימות ותוכניות אפורות לשנה החדשה. 2015, את הולכת להיות שנה

תראו, בעקרון ברביעי בלילה אנחנו בסך הכל אמורים לציין את סוף שנת המס (כבר העבירו טופס 101 או שפספסנו?). ובכל זאת, ה-31.12 תמיד עושה לנו חשק להזמין בייביסיטרית (מישהו הרי צריך לממן לה את הטיול לנפאל), לצאת מהפיג'מה וללכת לעמוד באיזה תור עם כל הצעירים בחוץ ("סלח לי, כאן זה החתולה והכלב?").

כדי להפיק גם משהו יעיל מהתאריך הזה, אירגנו וויש-ליסט של 10 פריטים נוצצים וחגיגיים שכיף ללבוש בסילבסטר ובכלל (כשרוצים להרגיש כמו כדור מראות), ולצידם – ההצהרות והתוכניות הכי אפורות ופקידותיות שחברי המערכת שלנו מתכוונים ליישם השנה, מסידור קבלות ארנונה ועד זריקת פגי תוקף מהפריזר. כי די זה די.

קחו מפה השראה, הוסיפו גלאם להופעה שלכם (קצת פאייטים עוד לא הרגו אף אחד) ובעיקר תזכורות לסידורים שגם אתם חייבים לעשות השנה (מדף התבלינים לא יתלה את עצמו). תחל שנה וניג'וסיה:

#1 (בתמונה למעלה)
החוגגת: ענתי בנדורי
הפריט הנוצץ: ג'קט קווילט מוזהב בעיצוב של מאיה בש, עם צווארון גבוה, מעט ארוך מאחור, שני כיסים ובטנה מחממת (970 ש"ח, מהחנות של המעצבת, רח' ברזילי 13, גן החשמל, ת"א)
התכנית האפורה: "לסדר את כל כל כל התמונות במחשב ב-iphoto (כולל סריקות של תמונות מעידן טרום דיגיטלי / ארגון אלבומים לפי שנים ונושאים / מחיקת המטושטשות  – וגיבוי!!)".

#2

בואו נצנצים, יוצאים להשתכר. ארנק גליטר בעבודת יד


החוגגת:
איילת שררה
הפריט הנוצץ: ארנק ערב בגווני גליטר שונים, שמכינה בעבודת יד הבלוגרית הצרפתיה והקוקטית – שרלוט פיל (להזמנה – כתבו לה באתר).
התכנית האפורה:
"השנה אני מיישמת 8 שעות שינה לפחות פעם אחת בחודש! א-מן וחרופ נעים!"

#3

גלי, יא נצנצנית. ג'קט פאייטים של זאדיג & וולטר

החוגגת: גלי שני
הפריט הנוצץ: ג'קט פאייטים ממותג היוקרה הפריזאי Zadig & Voltaire שמתמחה באווירת רוק-גלאם כל השנה (2,030 ש"ח, מהחנות בכיכר המדינה, ה' באייר 48 ת"א).
התכנית האפורה: "השנה אני אשמח לסייד את הבית מחדש ולהעלים סימני בימבות, ידיים ונצנצים על הקירות"

 

 

 

#4

להתחיל ברגל ימין מהממת. נעליים של עודד ארמה


החוגג:
איתי מורג
הפריט הנוצץ: נעלי JOY בסגנון אוקספורד של עודד ארמה, עשויות מזמש בצבע זית בעיצוב מעוגל וקווי מתאר מעור כחול להוספת צבעוניות משמחת (750 ש"ח, מהחנות של עודד ארמה, ויש בעוד צבעים).
התכנית האפורה: "השנה אני תולה תמונות במשרד. כמה אפשר לבהות בחור ההוא הקיר שדומה קצת למפת סוריה?"

#5

שר, את הכי בלינג שאפשר. סוויטשירט חגיגי של שר

החוגג: יוסי בראומן
הפריט הנוצץ: סווטשירט חגיגי מפינת המרצ'נדייז של הדיווה הכי נוצצת ביוניברס –שר (55 דולר, מכאן).
התכנית האפורה: "השנה אגיע סופסוף לספויילר שכולם מדברים עליו ב"האישה הטובה" (מורן, אני אהרוג אותך על זה יום אחד!)"

#6

נוצצת עד הזרת. קיט חגיגי של LAKA

החוגגת: מורן גולדמן
הפריט הנוצץ: קיט חגיגי מקולקציית ONE ON ONE של רשת מניקור אקספרס LAKA, שמאפשר למרוח צבע בסיסי (זהב, שחור, אדום ועוד) ועליהם לפזר נצנצים, פאייטים או קונפטי כסוף ולצאת גליטר גם בקמיצה (39 ש"ח, בדוכנים ונקודות ברחבי הארץ).
התכנית האפורה: "השנה אני מבטיחה לא לגעת בעוגות והשוקולדים המשרדיים. די חבר'ה, אנשים מנסים להיראות דיסנט פה…"

#7

אהבתי פעם נערה במשקפיים. משקפי גליטר מתוך & OTHER STORIES

החוגגת: איה ודנה
הפריט הנוצץ: משקפי שמש נוצצים שאפשר להכין לבד בבית בכלום כסף, על בסיס משקפיים פשוטים או כאלה שאתם כבר לא רוצים, ולצאת הכי טיילור סוויפט שאפשר (כל ההוראות באתר המותג הנחשק And Other Stories).
התכנית האפורה: "אחרי שנים של עדשות, אני עושה את הצעד ומבטיחה החל מעכשיו להרכיב יותר משקפיים. ואני לא רוצה לשמוע פיפס מהקהל …"


#8

אי אפשר להפסיק ללטף. מגפוני רובין שעירות של אוליב תומאס

החוגגת: רוני רינגל
הפריט הנוצץ: מגפוני "רובין" של אוליב תומס שעירות וחמודות, על עקב נמוך ואבזם צדי, מעור לא מגולח במרקם פרוותי של כחול-כהה על גבול השחור (950 ש"ח, מהחנות של אוליב תומס, מסריק 19, ת"א, 073.7262014, או מכאן).
התכנית האפורה: "השנה אני אנקה את האוטו מבפנים. אלוהים יודע מה מתגלגל שם מתחת להנדברייקס"


#9

טווינקל טווינקל. חולצה וחצאית פליסה כסופות של אלף אלף

החוגגת: יעל בן יהודה
הפריט הנוצץ: אאוטפיט של "אלף אלף" שמורכב מחצאית וחולצה מבד בטקסטורת פסים דקים ובצבע כסוף-זוהר עדין ואלגנטי (חולצה- 350 ש"ח, חצאית 490 ש"ח, מהחנויות של ALEF ALEF, אשתורי הפרחי 9, מתחם בזל או מתחם התחנה, ת"א).
התכנית האפורה: "חייבת להיכנס ברבאק בניירת שנערמה לנו בממ"ד. שוקלת אפילו לזרוק את קלסר תעודות האחריות של השואב. הכל עוד אפשרי!"

 

 

 

#10

סליחה, פיה התעטשה לך על הנעליים. סניקרס גליטר של סופרגה

החוגגת: קארין טובי
הפריט הנוצץ: סניקרס סופרגה מהדגם הקלאסי (מס' 2750) בגרסה חגיגית במהדורה מוגבלת, מכוסות פאייטים נוצצים במולטי-קולור, ויש גם כסוף או אדום או שחור (47 דולר, למשל מהאתר הזה).
התכנית האפורה: "למצוא בית ומדף חם לאלפי הדיסקים שחייבים להישאר כאן, בזמן שאנחנו לא. 2014, היינו פה".

 

#11

את הכי יפה כשיש עלייך פאייטים. אוברול נוצץ של Numph

החוגגת: מירב נעים
הפריט הנוצץ: אוברול קצר של המותג הדני Numph, עם שרוולים ארוכים מבד שחור שקוף ומכנסונים משובצים בפאייטים מדליקים (249 ש"חף מהאתר story).
התכנית האפורה: "לעבור על כל תיקיית דראפטס וכוכביות צהובות במייל… אין סיכוי תכל'ס".

 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה