11 ביוני, 2018

משהו טוב באמת

הרשו לנו להשיק את המיזם המרגש שרקחנו יחד עם בנק הפועלים: "החנות החברתית", במה משותפת ונגישה לחנויות של עשרות עמותות נהדרות, שתשמחו להכיר, לתמוך ולהעמיק בהן. פראייר מי שמחכה ליום התרמה

אחרי מיליון שיחות חשאיות, עשרות פגישות מתחת לרדאר (ולהררי רוגלעך) ומאות שרשורי-מיילים קבוצתיים (עם יותר BCCים מתוכן ענייני) – הגיע הזמן לחשוף, לפרוש את השטיח האדום, להוציא מספריים ולגזור את הסרט מעל המיזם החדש שבנק הפועלים ואנחנו משיקים היום יחד: החנות החברתית. הופה! תודו שלא ניחשתם.

שימו לב: במתחם חגיגי ונפרד שהכנו לכם במרקט, תוכלו מעתה לשוטט ולמצוא בקלות עשרות חנויות של עמותות חברתיות שונות ונהדרות באמת. וקניה בכל אחת מהן היא – כנהוג וכצפוי – רווח לכולם: אתם נהנים ממוצרים מהממים (באמת עכשיו) שיצרו ואצרו אנשי העמותות, למען או בעזרת מעגל החברים בהן; והן נהנות מכל תרומה ותמיכה שלכם להמשך קיום פעילותן החשובה. כל ההכנסות כולן הולכות ישירות לעמותות (שיהיה ברור, כן?) ולמען המטרות שלשמן הוקמו (ועליהן תוכלו לקרוא בראש כל חנות, חשוב לנו).

יש למשל את הכריות, השמנים וכלי החרס היפים בעבודת יד של "אחותי", העמותה למען תנאי העסקה וסחר הוגנים; יש סלים ושרפרפים קלועים שמכינים בקולקטיב האמניות האפריקאיות "קוצ'ינטה"; יש עציצים ומוצרי נייר טובים שמייצרים אנשים עם מוגבלויות שכליות במרכזי התעסוקה של עמותת "עמיחי"; שרשראות אתניות משגעות שמכינות נשים מאוגנדה; יצירות אמנות של "אלמז", עבודות טקסטיל אותנטיות שרקמו בדואיות החברות ב"רקמת המדבר" (בא לנו על כולן); טרפאלס ושוקולדים מעולים שמייצרים בני נוער בסיכון בעזרת עמותת "גוונים של מתוק"; כלי ארקוסטיל מקוריים שבית "איזי שפירא" מציע למען תמיכה בילדים ואנשים עם מוגבלויות, ועוד; מכל הטוב שאנשים סביבכם עושים ויוצרים.
 
אפשר גם להזמין פה הרצאות של עמותת "נגישות ישראל"; קורסים, סדנאות וסיורים של קהילת "מוסללה" הפועלת לקיום חיים מקיימים בעיר; כתבי עת של "משיב רוח" לקידום שירה ישראלית; אפשר ורצוי להגיע בקלות לעוד עמותות שאתם בטוח מכירים ומוקירים ("לתת", "אקים"); או לכאלו שרק חיכו לחשיפה ראויה ובמה נגישה.
 
זהו בעצם.
"החנות החברתית" פתוחה ומזמינה אתכם למצוא ולעשות משהו למישהו. הכי ווין-ווין שלכם.
 
למתחם "החנות החברתית" ולכל המוצרים – לחצו כאן

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה