25 בינואר, 2018

מרימים לאילנות

חזרתו המבורכת לחיינו של העציץ התלוי, בגרסאות מודרניות מהפנטות, עוזרת להכניס לכל מרחב אפור - קצת ירוק בעיניים ואווירת טבע מרחף. כך תרימו חג לטבע, חג ליער, חג לכל אילן

שלום לכם ממשרדי חזאות הטרנדים שהקמנו בממ"ד סודי בלב הארץ. והיום אנחנו משדרים אליכם במורס את הדבר הלוהט הבא הבא, טיפ רותח מהעתיד שיכניס אתכם חופשי לרשימת המעודכנים והנכונים, יקפיץ את הסטורי שלכם לראש כל עמוד ויציף אתכם בכמויות לייקים שנטע אלחמיסטר תקנא: עציץ נתלה מהתקרה. זהו, חזינו זאת. זיכרו איפה שמעתם לראשונה.

מה, רגע, אתם כבר מכירים ת'קטע? היה כזה לסבתא שלכם בבית? אופסי. אם כך, הרינו מכריזים בזאת על כניסתו מחדש של הטרנד, והפעם במיליון צורות עדכניות ומהממות, שירימו לכם ט"ו בשבט באוויר. ליטרלי.

תשכחו מהפלסטיק החום שיצאתם איתו מהמשתלה. לכו במקומו על עציץ אבן, או מפורזל, מבטון מוחלק, מזכוכית או פליז מוזהב. ואז דמיינו אותו נסמך על וו מהקיר או התקרה, נשרך מטה ממדף עליון במטבח, חי ללא השקיה בכדור שקוף, או כמובן – משולב בעבודת מקרמה מרהיבה שמרעננת פלאים את הלהיט מהסבנטיז. תפסנו אפילו עציץ אחד במראה מרחף משיני צידי מעקה זכוכית, הודות למגנטים חזקים סמויים ושובבים. וכולם יכניסו ירוק בעיניים בדיוק במרכז החלל, ובלי להשאיר אחריהם גרגר של סחל'ה בתחתית. מושלם.

קדימה, הטעינו מקדחות, הוציאו דיבלים ולכו לבחור מתוך שורת אופציות מטריפות דעת שמצאנו במרקט, ושיעזרו לכם להרים (תרתי משמע) יום נטיעות וחג לטבע – קום איל פו. אז שיהיה במזל טוב אילן, קנינו לך עציץ:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

אל תסתכלו בעציץ, אלא במה שבתוכו. מיליון אופציות מ"משתלת פאר" לעציצים תלויים

אל תסתכלו בעציץ, אלא במה שבתוכו. מיליון אופציות מ"משתלת פאר" לעציצים תלויים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה