16 ביוני, 2011

מעגלת לטובה

נועה שרון מציעה תכשיטי כסף עדינים העשויים ממארגי עיגולים במראה תחרה

בכל מה שקשור בתכשיטים אנחנו הכי בקטע של זהב. 24 קארט, 22, 18, 14, מה שתביאו, ממש לא אכפת לנו. העיקר שיהיה נוצץ למרחקים ואם אפשר לזרוק גם איזו אבן טובה בכלל עשיתם אותנו מאושרים. אבל תכשיטי הכסף של נועה שרון הצליחו לחדור את חומת לבנו (המוזהבת) בעיקר בזכות האמירה האישית שהם נושאים וההקפדה על הפרטים.

נועה, צורפת בחסד, עובדת בעיקר עם כסף או זהב, נמנעת לחלוטין מציפויים ובעלת קו אישי וייחודי של תכשיטים בעבודת יד מסורתית. קו בולט ונבחר מעיצוביה מורכב ממארגי עיגולים קטנטנים שיוצרים צורות אבסטרקטיות, המזכירות מעטה תחרה, פרחים עדינים או מולקולות מדעיות, וניתנות לענידה בכל מיני צורות. כך למשל יש תליוני עיגולים ורסטיליים שניתן לנתק מן השרשרת ולתלות אנכית או רוחבית, בהתאם למחשוף. יש גם עגילים, סיכות, טבעות, קשתות לראש וצמידים – והכל עיגולים עיגולים. בחנות המקוונת שלה תוכלו לראות עוד קולקציות נוספות שיצרה – כמו ריבועים מרוקעים שחוברו בחוליות לכדי תליונים גדולים עם אפקט מרשים, קו תכשיטים פיסוליים עם נטיפי אבני קוראל במראה פלפלים חריפים ובמהדורה מוגבלת (One of a Kind), או עגילים משולשים צמודים לאוזן, קטנים וסקסיים למדי. אבל מבחינתנו כאמור, אם יש אפשרות לעגל פינות – אנחנו שם.

תכשיטי כסף בעיצוב נועה שרון – 98-980 ש"ח
להשיג בסטודיו המעצבת בתיאום מראש בטל': 052-6402256, בחנות המקוונת הישראלית HomePro, בחנות באתר Etsy, ובחנויות: שרה בראון (דיזנגוף 162, תל אביב), גולדי (דיזנגוף 232, תל אביב), קלוזט (הרכבת, תל אביב), וברשת מאיו


ילדת פרחים. עגיל כסף בעיצוב נועה שרון

 

 

תלוי איך מסתכלים על זה. תליונים ורסטיילים בעיצוב נועה שרון

 

[PSGallery=6glkmpj0ul]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה