26 באוגוסט, 2010

מסלולים לשפיות זמנית – יום אחד בלונדון

והפעם: עופר שני מביא מלונדון מטעמים ועניינים שעושים חשק לעזוב הכל (ולעזאזל עם הכל) ולעלות על מטוס להית'רו

1.    10:00 בבוקר: יוצאים מהבית (שכונת Primrose Hill) מחופשים לאנשים שנוהגים להתלבש יפה. ללא חשש להיראות over-dressed, בלונדון הכל מותר, כולל כובע.

2.    10:30 – הליכה רגועה על Kings road. מקפידים לא ליפול לאווירה הצרכנית שבאזור ולרכוש לא יותר מפריט אחד, עדיפות לכזה שהשימוש בו יהיה תכוף. במקרה שלי – כובע ים מסיליקון (בכל בוקר כשאני קופץ איתו לבריכה, אני מוצף בזכרונות מאותו יום מופלא בלונדון).

3.    הדבר המתבקש לעשות היה לפקוד את הסאצ'י גלרי אבל היא הייתה סגורה לרגל אירוע פרטי. מצוידים במודעות שמצבים מסלוליים מסוג זה יכולים להרוס מצברוח של יום שלם – מיהרנו למצוא תחליף הולם והחשנו צעדנו לעבר ה- Tate Britain (אחיו הבוגר של ה- Tate Modern המושלם). התערוכות של הפסל הנרי מור והצייר כריס אופילי היו מעולות, אבל מה שלכד את תשומת לבנו היה הנוף המהפנט שנשקף מחלונות המוזיאון (צילום מס' 3).

4.    12:30 – מסיימים עם המוזיאון וכבר ממש רעבים. עוצרים מונית ואומרים לנהג "to the fish & chips place in covent garden, please".  הנהג מחייך בחביבות, הוא כבר יודע למה אנחנו מתכוונים ואחרי עשר דקות של נסיעה דוממת לאורך הנהר מגיע ל- The Rock & Sole Plaice שנמצאת ממש בתוך המדרחוב בואכה קובנט גארדן. מדובר במזללת פיש אנד צ'יפס ותיקה ומהוללת. רוטב הטרטר שמוגש עם המנה פשוט מושלם, כל שנותר הוא לבחור את סוג הדג. ההימור הבטוח הוא דג קוד. הזמנו אחד כזה ואחד נוסף מסוג Plaice, שאיכזב (Plaice הוא סוג של דג שטוח כמו דג סול, על פי גוגל טרנסלייט – "דג משה רבנו").

5.    חוזרים הביתה לנוח. נרגעים עד השעה 19:00 ואז יוצאים לעבר ה- New London Theatre. קנינו כרטיסים להצגה War Horse דרך האינטרנט 24 שעות קודם לכן. היה כל כך כיף שנאלצתי לקנות טי שירט של ההצגה (שבינתיים מוכיחה את עצמה כרכישה סאסטיינבילית).

6.    22:00 – יש לנו מקומות למסעדה נחשבת שרק השם שלה (The Ivy) גורם לוויברציות נעימות. אסור לצלם שם ובכל זאת היא פה. הזמנו סלט קיסר, שני אנטריקוטים, מים מינרלים, כוס יין אדום, כוס יין לבן וקרם ברולה. האם אכלנו יותר מדי היום? נראה לי שלא. הוצאנו מלא אנרגיה…

קינג'ס רואד – תחנת ויקטוריה ברכבת התחתית של לונדון.
Tate Britain Museum – שכונת מילבנק.
The Rock & Sole Plaice – קובנט גארדן.
New London Theatre – תחנת הולבורן וקובנט גארדן.
The Ivy – תחנת לסטר סקוור אבל עדיף לבוא במונית. חשוב להזמין מקום מראש.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה