07 בנובמבר, 2010

מסיבת גן

אם יש לכם גינה שאי אפשר לחצות אותה בלי מגל - תרימו טלפון לאיתי אילוז. הוא גנן משובח והוא יכול לעזור

לזוג חברים שלנו יש בית מקסים במיוחד עם גינה. נכון, על פניו זאת סיבה טובה להפסיק להיות חברים שלהם, אבל במקום למות מקנאה החלטנו להתעלות על עצמנו וליהנות מכל הקטע. אחרי הכל, כולה בית עם גינה. כל אחד יכול. ובאמת, העברנו בגינה הזאת כמה רגעים מאד יפים (ועדיין), אבל משהו בכל זאת מפריע. המשהו הזה קשור בדשא הצהבהב, באדמה הקשה ובפרחים הנבולים שמארחים לנו שם חברה.

בסופשבוע האחרון החלטנו לעשות סוף לנבילה הזאת – ולשדך להם את איתי אילוז, גנן בוטיק חביב וסופר מוכשר. איתי שסיים את לימודיו בבצלאל לפני שנים, עסק רוב חייו בכלל כצלם וספורטאי מקצועי והיה – שימו לב-  אלוף ישראל לריצות 100 ו-200 מטר (בול כמונו). אחרי שגר שנים בארה"ב, חזר איתי לישראל, ניהל מכללות ובתי ספר שונים, עד שהבין כי הוא ועבודה משרדית – זה הכי לא. חבר קרוב שעסק בגננות, זרק לאיתי כפפה ומזמרה והציע לו להצטרף לצוות. מאז, הספיק איתי כבר להקים חברת גננות עצמאית משלו במושב עדנים, לעבוד על גינות ענק, לשתף פעולה עם טובי האדריכלים בישראל, ולבנות צוות הקמה אחד וצוות תחזוקה שוטפת נוסף, איתם יחד הוא מבצע עבודות גינה וגג פרטיות, יצירתיות למדי.

בין אם גיליתם עשר מרצפות ריקות על הגג, ובין אם הרגע ירשתם את החצר של הדודה בכפר שמריהו, איתי יגיע אליכם, ילמד מה הכיוון עליו אתם מפנטזים (בריכה מקורה, נדנדת שיזוף וחצץ יפני – ילך אצלנו במרפסת?), יעניק טיפים למזעור נזקים קיימים בשטח וישלב הרבה מהטעם הארצישראלי שלו, עם דגש על אבן, עץ ומים. לאורך כל השנה תקבלו טיפול שוטף לצמחיה, לתאורה, וייעוץ פרטי לשמירה על הפינה הירוקה שלכם.

ועד שתהיה לנו גינה על הקרקע נמשיך להשקות את האדניות המיובשות שלנו ולהתמרמר (קלוֹת) בשקט.

עבודות גינה וגג פרטיות – המחיר תלוי בגודל השטח ובסוג העבודה (כל מ"ר – לגופו)   
לפרטים נוספים – איתי אילוז, טל': 050-3239454

אגם גדול צמח בגן. בריכת גינה בעיצוב איתי אילוז

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה