20 בנובמבר, 2013

מסדר צבאים

חורף מעורר בנו לפעמים חשק להקיף את עצמנו בצבאים ואיילים יפים ולקוות לפתית שלג. מוס, מישהו?

בתחילת כל חורף אנחנו מתחילים לנג'ס לכל מי שמוכן לשמוע: "אוף, אף פעם לא היינו בקריסמס בחו"ל…". לא ברור למה, אבל יש לנו מן פנטזיה חורפית לטייל ברחובות אירופאיים קפואים, מקושטים באדום-ירוק-לבן, ולצפות בסנטה קלאוסים שיכורים גוררים ערמת מתנות ענקית ושיירת איילים קסומה. לפחות לגבי העניין האחרון – נראה שהשנה נוכל סופסוף להתארגן על מיני-מולד משלנו.

צדנו עבורכם ארבע חנויות עיצוב עם חולשה דומה לצבאים, עופרים, מוסים (וכל אלה עם הקרניים היפות), שהצליחו בשניה לקרר לנו את החדר בעוד מעלה-שתיים והכניסו לאווירת חורף בצעדי איילה ענוגים. מאז במבי לא התרגשנו ככה:

#1 (בתמונה למעלה)
מה – הדפס רשת מקורי בצבעי מים עם מקבץ איילים ואיילות על בד פשתן, מתוח ומוכן לתליה במסגרת עגולה של עבודות רקמה (קוטר 25 ס"מ).
כמה ומאיפה – 120 ש"ח, מהחנות Hamutelet, של המעצבת חמוטל אלעד שדאגה לעוד המון פריטי צבאים יפים כמו כרטיסי ברכה, פנקסים, חותמות, כריות ועוד. שווה להציץ.
מה עושות האיילות בלילות – מתעפצות מול "צינור לילה", בדיוק בסרטון עם החתול המנגן.

#2

נאחזת בקרני הצבי. תיק בד מהחנות של תמר בר

מה – תיק בד קליל וכיפי מכותנה ידידותית לסביבה ואיור עדין של קרני אייל, לנשיאה על הכתף או באלכסון (נסגר עם תיק-תק). מתאים לכל מיני פיצ'פקעס קלילים כמו איילה: מפתחות, נייד, מסטיק ומטען (22 על 24 ס"מ, אורך כתפיה 103 ס"מ).
כמה ומאיפה – 65 ש"ח (נשאר אחרון, ניתן להזמין עוד), מהחנות של תמר בר, ובה תוכלו להשיג גם מגנטים מעץ של במביז שונים, תיק גן רך, או את מלחיית הצבי המרנינה (תחזור למלאי בקרוב, ניתן להזמין מראש), שבה המלח מתפקד כשלג.
מה עושות האיילות בלילות – עומדות בתור לאברקסס. אבל לפחות להן לא קר.

 

 

#3

פרנקלי מיי דיר. כרית של אלה אקרמן מהחנות MY LETTERS

מה – כרית נוי מ-100% כותנה איכותית עם הדפס צבי בעיצוב של אלה אקרמן (ניתן להוריד את הכיסוי ולכבס, 45 על 45 ס"מ).
כמה ומאיפה –  199 ש"ח, מהחנות My Letters שמתרכזת בעיקר באותיות ופריטי נוי מעץ, ולכן מציעה גם את מגן My Deer הזה, או פסלוני צבאים מעץ.
מה עושות האיילות בלילות – לוקחות בונדרמין ואז נרדמות צ'יק צ'ק.

 

 

#4

צייד הצבאים 2. ראש אייל להרכבה עצמית של VINTAGE HUNTER


מה
– ראשי אייל מדיקט שתוכלו להרכיב בעצמכם ללא דבק מ-6 חלקים (ואז לצבוע, לקשט או להשאיר בדיוק כך). מגיעים בשני גדלים (50 על 50 ס"מ, או 28 על 28 ס"מ).
כמה ומאיפה – 45-100 ש"ח, מהחנות לפריטי וינטג' Vintage Hunter של מורן יוסף, שליקטה עוד פריטי ענתיקות לחובבי הז'אנר כמו אייל מעץ, חריטת משפחת בעלי קרניים על אבן, או עבודת נחושת רקועה עם צבי דוהר.
מה עושות האיילות בלילות – יושבות במרפסת, עם איזה תה טוב וחופרות סטטוסים בפייסבוק.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה