16 במאי, 2017

מכבסת, לובשת, מכבסת, לובשת

הבייסיק הכיפי של המותג הישראלי GALA עושה לנו טוב תמיד ובמיוחד עכשיו - כשהקיץ עומד להסתער בכל הכח. וכרגיל יש גם הנחות מיוחדות שהופכות את כל הסיפור לעוד יותר אטרקטיבי

כמו כל בוקר – גם הבוקר – נשאלה השאלה: מה מתחשק לנו ללבוש היום? ובכן, כמו בכל יום עלתה אותה התשובה: משהו הכי נח, הכי נעים, מעוצב חכם אבל לא מתחכם. משהו לא מנצנץ ולא מגרד. משהו שיש לו צבעוניות מרגיעה והגיונית. משהו שיתאים לקיץ המתחמם – קליל ודקיק. משהו שיתאים למשרד וגם לאחר הצהריים בגינה או על המרפסת – בקיצור – אם אתן עדיין לא מכירות את המותג GALA של המעצבת גלה דרין וגם אתן חסידות של אופנה שנכתבת ביד עדינה – אז זה הרגע.

גלה מדפיסה על טישרטים, אהבתה הנצחית ומרכז עיסוקה בתקופה האחרונה, הדפסים מינימליסטים, פיוטיים, ועושה הכל בעבודת יד מההתחלה ועד הסוף. היא גוזרת, מדפיסה, צובעת ותופרת בעצמה מרגע שההזמנה מתקבלת. אין סטוק ואין דגמים זהים בדיוק. כל הבגדים נתפרים מכותנה דקה ונעימה, בגזרות יחסית רחבות ולא מגבילות, מכובסים בטרם המשלוח ומגיעים ריחניים ובטיחותיים לשימוש (במילים אחרות – ניתן לנשנש איתם סביח ללא פחד).

והכי חשוב – את הבגדים של GALA ניתון לרכוש רק אונליין – ומהיום ועד שישי בבוקר (48 שעות בלבד) – 5 פריטים נבחרים מוגשים לכם ב 15% הנחה. הנה הם:

 

 

 

 

 

חולצה עם הדפס נקודות אפורות של GALA - גם היא ב 15% הנחה עד שישי בבוקר

חולצה עם הדפס נקודות אפורות של GALA – גם היא ב 15% הנחה עד שישי בבוקר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה