06 בנובמבר, 2016

מי שמביט בי מאחור

תיקי הגב החדשים שעיצבה קארין אביעז-טפר למותג האופנה שלה KARIN A, יעשו הרבה טוב ללוק ולהרגשה שלכם. מי רצה להיות בסטייל החורף? אז הנה

סטודנטים וסטודנטיות, התפקדו! וכמובן – כל חבריהם מתיכון ועד פנסיה:

הכירו את תיק הגב החדש שהגתה המלבישה הקבועה שלנו, קארין אביעז-טפר, שכבר שנים מעצבת למותג האופנה שלה KARIN A בגדים אורבניים וכיפים בדיוק בראש שלנו, שמזמינים לחרוש עליהם עד בלי סוף. ובכן, אחרי מאות שמלות אוברסייז מחמיאות, חולצות דקיקות, מכופתרות מושקעות, קרדיגנים או מכנסיים מעולים – הוציאה כעת ולראשונה סדרה קטנה של תיקי גב מכותנת "קנבס" עם רצועות מתכווננות ובעיצוב מדויק להפליא. בפנים, תמצאו חלוקה לתא-גבי (ללפטופ), תא אמצעי מרופד עם ריצ'רץ' (לחשמליאדה הנלווית, נגיד), ועוד תא גדול לכל השאר – מקלמר, דרך ארנק, מחברות, יומן, דפדפות, בקבוק שתיה, מה שתגידו. לכולם תא עטוף בניילון עמיד ונוגד מים (או נסטי שלא סגרנו טוב, קרה ועוד יקרה). מבחוץ, ובשליחת יד ימין לאחור, תגלו גישה צידית נוחה לתא קדמי ענקי עם רוכסן, שמשתרע לרוחב התיק ויוצר לו מראה גיאומטרי מיוחד, שיכול לאכלס כל מה שאתם צריכים, ומיד: טלפון, רב-קו, מפתחות, שפתון לובלו, נייצ'ר-וואלי שוקולד מריר. כאלה. ועוד דבר: התיק הזה יכול להיות גם אחלה תיק לעגלה, לאימהות שרוצות לחמוק מהעיצובים השגרתיים. 

 
את האייטם הנחשק הזה תוכלו להשיג בינתיים בשחור, אפור או כחול רויאל (סקאלת-קארין קלאסית), בגודל של תרמיל גדול או דווקא מוקטן ומינימליסטי (למקרה ששובליקו רוצה ילקוט כמו של אבא). מה שבטוח – כזה אין עוד לאף אחד במדשאה. מ.ש.ל.

תיקי גב של KARIN A – קטן: 320 ש"ח (אורך 41 ס"מ, רוחב 29 ס"מ, עובי 10 ס"מ); גדול: 420 ש"ח (אורך 44 ס"מ, רוחב 36 ס"מ, עובי 13 ס"מ)
להשיג בחנות האונליין. פרטים נוספים בפייסבוק ובאינסטגרם

ואיזה אתם תבחרו? סדרת התיקים החדשה של KARIN A (צילומים: שני סקרלט)

ואיזה אתם תבחרו? סדרת התיקים החדשה של KARIN A (צילומים: שני סקרלט)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה