08 באוקטובר, 2013

מי לובש את המכנסיים

3 מותגי מכנסיים מעולים לגברים מחסלים סופית את הדגמ"ח מהתיכון

כשאומרים לנו "מכנסיים לגברים" – עדיין עולה לנו בראש באופן אוטומטי תמונה מבהילה של דגמ"ח כיסים במקרה הרע, וברמודה שנגזרה מג'ינס מהתיכון במקרה הנורא. אבל היי, מי שבאמת רוצה (וכן, אתה רוצה) יכול למצוא כיום לא מעט מותגים שווים שאורזים את הישבן הגברי בצורה מחמיאה יותר ממנוי להולמס פלייס.

הנה למשל 3 מותגים למכנסי גברים, שהולכים חזק בחבורה שלנו ומוציאים תמיד את הבנים חתיכים יותר מהדודות שאיתן התחתנו. בקיצור נגמרו לכם התירוצים. חזרו אחרינו בקול רם (רק הבנים): "סקיני זה מחמיא, וארנק נפוח מדי בכיסים – לא". זהו, אתם מוכנים. יאללה, תראו לנו מי באמת לובש את המכנסיים בבית: 

#1 (בתמונה למעלה)
הלייבל – המותג השבדי Cheap Monday (ששייך כיום ל-H&M)
המכנסיים – כל זוג וזוג שהשבדים השובבים מכינים שם. נקודה. מה שהחל כחנות לבגדי יד שנייה וג'ינסים בפרברי סטוקהולם, הפך בשנים האחרונות (בעקבות ביקוש לאחד מהדגמים הצרים בחנות) לשם נרדף למכנסי סקיני מנצחים. כל ג'ינס צ'יפ מאנדיי שיש לנו נשאר מחוספס, גראנג'י וסקסי גם אחרי 700 כביסות, ותמיד מרגיש על הגוף מיליון יורו.
כמה ומאיפה – 320-330 ש"ח, באתר היבואניות הבלעדי Belle & Sue ובחנויות המובחרות. שימו לב: בעוד שבועיים (17-19.10) תערך מכירת סאמפלים של צ'יפ מאנדיי לגברים, נשים וילדים (1 מכל פריט, מידות נבחרות), עד 70% הנחה (29-299 ש"ח), מוהליבר 30, ת"א.
מה סביר שיש לך בכיסים – אייפון 5S, מסטיק חריף וכרטיס טיסה לניו יורק.

 

#2

ספרדי כפול. מהקולקציה החדשה לחורף של מאסימו דוטי

הלייבל – Massimo Dutti מספרד (אח למשפחת זארה)
המכנסיים – לא יודעים מה קורה אצלכם, אבל בכל פעם שאנחנו נכנסים למאסימו דוטי, יוצא שהצד הגברי מעמיס שקיות וחוזר לעמוד בתור לתאים שוב ושוב, בלי לעשות פרצופים. יש ג'נסים רחבים, יש מכנסיים צבעוניים, זוגות אלגנטיים קלאסיים – ואף אחד מהם לא יוציא אתכם חתן לחוץ. רשמו לעצמכם תחנת חובה בביקור הבא בקניון.
כמה ומאיפה – החל מ-299 ש"ח (מכנסי קז'ואל וצ'ינו) ועד 495 ש"ח (למכנסיים מחויטים), בקניון רמת אביב, ת"א; וקניון "עיר הימים", נתניה. הציצו בקולקציה האחרונה באתר.
מה סביר שיש לך בכיסים – כרטיס מהחניון של הקניון, קבלה מהרברט סמואל וקיסם ליתר בטחון.

 

 

 

#3

יותר דנים מנילס. 3 הדגמים של Naked & Famous (מימין): ווירד-גאי, סלים-גאי, סקיני-גאי

הלייבלNaked and Famous המיוצר בקנדה
המכנסיים – תקשיבו לזה: החברה החביבה הזו, שנהנית למתוח ביקורת סמויה על מותגי הסלברטיז היקרים, מציעה אך ורק 3 דגמי ג'ינסים בסיסיים והורסים לגברים (SkinnyGuy / SlimGuy / ו-WeirdGuy). כולם שומרים על ניקיון עיצובי ללא שטיפות, קרעים וקשקושים, ועשויים תמיד מהדנים היפני הטוב בעולם, במגוון צבעים. כל צורת גוף קיבלה טיפול ועיצוב מיוחד שדואג שהמכנסיים יישארו קלאסים וישבו בדיוק כמו ביום שקניתם אותם. נשאר לכם רק להחליט אם אתם סלים או ווירדואוז?
כמה ומאיפה – החל מ-100 דולר, את רוב הדגמים תוכלו להשיג דרך אתר הקניות אונליין של החברה, או דרך אמזון, או בבתי כלבו נבחרים ברחבי העולם (למשל Liberty בלונדון).
מה סביר שיש לך בכיסים – מפתחות לאופנוע שטח, טלפון של המוכרת ושקית בוטנים אמריקאיים.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה