06 בדצמבר, 2015

שיר אהבה לסופגניה

בבית קפה מקסים שנפתח במתחם בזל תמצאו את הסופגניות הכי טעימות (לדעתנו). ואל תשכחו לקחת גם קפה ומשהו טעים על הדרך

לא יודעים על מה ומי מלרלרים אצלכם במסיבות בגן ("אמא של נחל שוב בהריון, או שזה מהלביבות?"). אצלנו בכל אופן, בחמישי האחרון, בהדלקה המי יודע כמה (הכד הספיק כנראה ל-20 ימים בסוף), היה דיבור חזק בגולדן רינג של ריקוד החנוכיות על הסופגניות הכי טעימות בשכונה – הסופגניות של ליאתי.

ליאת קול-קניבסקי, קונדיטורית מקסימה, שמאכילה אותנו כבר שנים, פתחה לאחרונה עם בן זוגה אבי בית קפה עם המון דיטיילים מושקעים ושובי לב (חפשו את הציורים של ילדיהם על הקירות, כרטיסי הביקור או האריזות), ואווירת פטיסרי-פריזאי אול אובר דה פלייס. ליאת מספרת שתמיד חלמה לפתוח קונדיטוריה משלה, בעוד אבי דמיין בית קפה. והנה, אחרי שנים שעמלה על קינוחיה ומאפיה החלומיים, פתחו סופסוף במאי האחרון את "ליאתי. לשבת. לקחת.", שמאפשר להם להגשים את שני החלומות במקביל. זה אומר שתוכלו להחליט אם לשבת פה על ארוחות בוקר, סלטים, פסטות, כריכים מצוינים, שייקים טבעיים וקפה טוב; או דווקא לקחת הביתה עוגות מטריפות, עוגיות שאי אפשר להפסיק לנשנש, פחזניות, קישים, חלות מעולות לשבּת, לחם דגנים לרביעי ועוד מאפים מעשה ידיה המוכשרות. או גם וגם. אבל אנחנו כאמור עומדים פה הפעם בתור יחד עם כל השכונה, בעיקר בשביל הסופגניות האפויות, במילויים קלאסיים כמו ריבת תות איכותית וטריה, נוטלה, ריבת חלב או חלבה. לא תאמינו כמה טעים לנו כרגע.

במילים אחרות – אם שוב התנדבתם להביא למסיבה רק כלים חד-פעמיים, הוסיפו ארגז מיקס מכל מה שהולך פה ותצאו הנר הכי נוצץ בחנוכיה.

סופגניות אפויות של ליאת – 5 ש"ח ליח' (בגודל בינוני), מילויים: ריבת תות מעולה, נוטלה, ריבת חלב או חלבה.
להשיג אצל "ליאתי. לשבת. לקחת.", השל"ה 5, מתחם בזל, תל אביב, טל': 03.5660160, 052.3685512 (ליאת). ניתן להזמין מראש ולאסוף. ראשון-חמישי 07:00-22:00, שישי 07:00-כניסת השבת. המקום חלבי-כשר.

 

אחת בפה, שתיים טו גו.  "ליאתי. לשבת. לקחת"

אחת בפה, שתיים טו גו. "ליאתי. לשבת. לקחת"

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה