08 בספטמבר, 2019

מי זה בא בידיים ריקות?

סייל החגים הגדול החל הבוקר במרקט עם הישמע הגונג, ומדביק מדבקות מבצע על מאות אלפי מוצרים שתשמחו להביא או לקבל מתנה. בואו לשלוף את הרימון הכי אדום בסלסלה

כבר הזכירו לידכם את צמד המילים הכי פאסיב-אגרסיב בעברית "ראש-השנה" (אמאל'ה!), או שאנחנו הראשונים להלחיץ?

לא, כי אם אתם כבר הכי על זה (דהיינו סגרתם צימר לחג שני / דאגתם לתווי שי גם למטפל של סבא / מצאתם את הפולט רימונים שהתכוונתם למחזר הלאה מתנה / והעברתם תמונות של הילדים ללוח שנה משפחתי) – אז השורות הבאות אולי לא נוגעות לכם. לכו מפה.
 
אבל כל השאר, והכוונה לכולכם, בואו – מתבקשים לקחת קונצרטה ולהישאר מרוכזים:

ברוכים הבאים למרתון המתנות והמטלות הגדול, שנפתח בהישמע הגונג הבוקר ברחבי המרקט, יחד עם הורדת מחירים קיצונית (עד 70% הנחה!) על אלפי מוצרים קולעים במיוחד: מפמוטים בצורת רימון ועד כלי דבשייה (יש מילה כזאת). מבגדים חגיגיים ועד נעלי טרום הליכה שאי אפשר לעמוד בפניהן (אבל כן לעמוד איתן). מספרי עיון מגרים ועד בשמים קלאסיים. ממארזי שוקולד ויין ועד חבילות סבוני שמן זית ועציצי בטון. מהשלמות ציוד לשולחן החג ועד גופי תאורה שיכניסו אווירה נכונה הביתה. מסט סכו"ם חדש ועד כרטיס ברכה עם זרעים שיכול לפרוח על-אמת. גם לכם מתחיל ורטיגו?

בתור התחלה – הציצו באוסף המלצות העורכת למתנות חג מהממות מהסייל, סמנו מה הולך למי (ומה מזמינים שניים, שיישאר גם לכם עותק). או פשוט בואו לצלול למאות החנויות המעולות שצחצחו מדפים, הדביקו מדבקות מבצע אדומות ורק מחכות לכם בעמדת האריזה.

קדימה, לא עוברים למייל הבא עד שמוצאים צלחת לכל מארחת, חצאית לכל אחיינית, ספרים להורים, פרחים לאורחים או פאוץ' במודה לכל בת דודה. כי מתנות קונים מראש השנה!

סייל החגים הגדול במרקט – עד 70% הנחה על מאות אלפי מוצרים (בתוקף עד 15.9.19)
להצצה בהמלצות העורכת למתנות חג מושלמות בסייל – בואו הנה

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה