31 בדצמבר, 2018

זהו, אפשר לסכם את השנה?

גם לנו בא מצעד שנתי כזה, מה יש? הנה 7 הדברים הקטנים, המטרידים והמענגים שעשו לנו את 2018 (וכן, יכולנו למצוא עוד 11 שיהיה סימלי, אבל התעצלנו)

סליחה כן, אבל אם מערכת "עירוניתון" מהחטיבה של האמצעי הצליחה להתארגן על מצעד סיכום סופשנה, אין שום סיבה שאנחנו לא נצליח. ובכן, קבלו את 7 הפנינים שעשו לנו את 2018 (וב"לנו" הכוונה היא לבוסית השרלטנית והיסמן שסביבה, כן?). לא ציפיתם ליותר:

#1 נשנוש השנה שלנו – שערות חלבה

halva
לא ברור איך חזר לחיינו הנשנוש האייטיזי הזה, כאילו העולם לא התקדם מאז לקרמבו ארוז אישית או גלידונית בננה. ובכל זאת, איכשהוא, החבורה שאנחנו מגדלים, מבקשת לאחרונה יותר ויותר שנחזור הביתה עם קופסת "שערות חלבה" או "מסולסלת" ומצליחה לחסל אותן מהר יותר מכדי שתוכלו להגיד: "זה הולך טוב גם על אפוגאטו!".

 
#2 ג'ינס השנה שלנו – ACQUAVERDE

jeanse
לא נעים לנו להוציא לכם את העיניים, אבל הצורה שבה הג'ינסים של הלייבל הצרפתי החלום הזה, "אקווה-ורדה" יושבים ומעצבים את הגוף וההליכה, עושה לנו את היום בצורה שאפילו "רזית?" לא יכולה לעשות. ואם להיות ספציפיים, הדגם שבתמונה, CARA CROPPED, שנגמר גזור ופזור בסיומת רחבה מעט, הוא משהו שלא יפסיקו לשאול אתכם עליו "מאיפה?". הנה התשובה

 
#3 וואצאפ השנה שלנו – "תראו מה ליבדנו!"

 

whatt

זה אמנם מקובל יותר בתחום הבישול, ובכל זאת, לא עמדנו בפני התמונה מכמירת הלב שהועברה אלינו בוואצאפ (ומיד נשמרה במועדפים), המשווה בין איך ארנבון הלבד היה אמור להיראות לפי התמונה שעל גבי הקופסא, ובין מה שיצא לבנה הרך של העורכת שלנו, שנכנס לאחרונה יותר ויותר לענייני רקמה ותפירה. לא נורא חמודי, זה ארנב של אהבה.

 
#4 אימוג'י השנה שלנו – יד על הפנים

emoji

יותר מקקי מחייך, יותר מידיים צמודות, יותר מחד קרן, יותר מעיניים מגולגלות למעלה. אם יש אימוג'י אחד שתמיד מוציא אותנו מכל מצב, משמש תגובה הולמת לכל משפט ומעיד על מבוכה או ייאוש תהומי מבלי להסגיר אם מעצמכם או מהנמען, זה הכי "יד על הפנים" (קרי Face Palm). שימו אותו "בשימוש תדיר" ותראו שלא תתחרטו. נשיקה הצידה, זוזי הצידה.

 
#5 ניג'וס השנה שלנו – אפשר לאכול לכם ת'ראס עם משוב?

mashov

מילא הודעות התזכורת לנייד לאסוף דו"ח ששכחתם בדואר, או אישרורי ההגעה החדשים למסעדות (אישית, מעדיפים את שיחות הנזיפה הטובות והישנות מהמארחת "אתם בדרך?!"). אבל לאחרונה, ולאחר כמעט כל פעולה דיגיטלית שעשינו, תוקפים אותנו סמסים מטרידים שמבקשים כי נענה על משוב ב-3 שאלות מנג'סות. זה יכול להיות על שיחה עם נציג שזה עתה סיימתם לצרוח עליו, על קניה באתר שלא בא לכם לפגוש עוד, או על השליחה החמוצה של הפיצה הקרירה (או להפך). חברים תרגיעו, אם לא שמעתם מאיתנו כלום, הכל טוב. לפחות 7. כבר עדיף שיחות לא מזוהות מקבר רחל.

#6 דיבור השנה שלנו – בקיצור

 

kitzur
הסוודר? זה מאייץ'! / ניפגש בקניון שבעת? / מה, תמיד גרתם בחובבי? / זה מוש! / שלח לי בוואטצ / מתי חוזר "משחקי"?/ וכו'. חברים, החיים קצרים ואין לנו ראש למילים ארוכות. תנו להקשר ולהיגיון הגשטאלטי שלכם להשלים לבד את המשפט, ותראו שאתם מבינים יופי למה התכוונו. חברה אלופה שהורישה לנו את הדיבור המקוצר ולימדה אותנו את כל הבּייס, הגיעה לדרגה שאפשר להבין לאן להגיע כשהיא אומרת "אני ברמת". רמה גבוהה את ליידי.

#7 זיווג השנה שלנו – אנחנו ואתם! אין חיים כאלה…

2018bye
התלבטנו בין מייגן להארי / דניאלה וקוונטין / קירל ומרגי., ואחרי שני סבבי הצעות חשאיות הוחלט פה אחד – אנחנו ואתם. כבר 13 שנים שאנחנו מדוורים אליכם באהבה כל המלצה על משהו טוב שפגשנו ושאולי שווה גם לכם לדעת עליו, ואין לכם מושג כמה זה כיף בכל פעם מחדש לדמיין אתכם קוראים את מכתבי האהבה הקטנים שלנו, מהצד השני של המסך, נהנים, מתלוננים, מיישמים, מגיבים. הכל עובד באהבה. שתהיה לנו עוד שנה משובחת.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה