13 באפריל, 2015

מי בא לשופינג בלונדון?

תוסיפו לכם לעגלת הקניות: שיתוף הפעולה המוצלח בין אתר ההמלצות מרמלדה וענקית האופנה הבריטית ASOS נמשך עד סוף החודש. מהרו לנצל את 20% ההנחה לפני שכל הקסם יפוג

נו, תראו, תראו: מה קניתם במבצע ההיסטרי שלנו עם אתר האופנה הבריטי ASOS? מה חטפתם ושמתם בעגלת הקניות ב-20 אחוזי ההנחה האקסטרה כיפים שהשגנו לכם?

מה, רגע, עוד לא? די נו.

אז או שאתם עדיין מתלבטים בקופה (אנחנו אגב ממש מאחוריכם) או שהקטע שלכם בחיים הוא לצאת, כמו שאומרים בעברית, קצת פראיירים.

איך אפשר להתאפק מול עשרות אאוטפיטים סטייליש כאלו שבא לנו לטרוף את כולם? או נעליים סופר טרנדיות כאלו שתמיד רצינו למצוא? ומה תגידו על הג'ינסים של הבחורים האלה? או לגבי בגד ים נורמלי חדש? והי, מי ביקשה תכשיטים מגניבים שלא עולים הון ולא קיבלה? אם לא ניזהר, כל זה עוד עלול להיות אצלנו בארון ממש אוטוטו, ובלי הפתעות בשורת המשלוח (חינמי עד אלינו!). חברים, מדובר בסיבוב השופינג הכי משתלם שהיה לנו אי פעם, ועוד בלונדון.

בקיצור, אם עדיין לא ניצלתם את ההטבה החד פעמית והמפנקת הזו, אנחנו כאן כדי להזכיר שנותרו רק עוד שבועיים להתלבט, למדוד בעין, להתייעץ (איתנו למשל), לבחור מתנה לזה שאינו יודע לקנות ולהספיק להזמין את כל מה שתרצו לפני שהקסם יפוג, והמחיר יחזור להיות דלעת.

שיהיה בהצלחה! ותגידו שמרמלדה שלחה אתכם.

20% הנחה לקוראי marmelada.co.il באתר ASOS – עד סוף אפריל 2015 (מוגבל לניצול חד פעמי ללקוח)
לקבלת ההנחה (לנרשמים ראשוניים) – לחצו כאן, מלאו פרטים והקופון יישלח אליכם למייל. משלוח חינם (בקניה מעל 20 פאונד, לא כולל משלוחי אקספרס).

*תוקף המבצע 1-30 באפריל 2015, לניצול חד פעמי ללקוח בהזמנות של עד 500 פאונד (לפני הנחה). אין כפל מבצעים; לא תקף במקביל לקופונים אחרים, תווי מתנה, משלוחים, ASOS Marketplace או ASOS Premier subscription. המבצע תקף אך ורק ללקוחות בישראל.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה