18 ביולי, 2013

3 דברים לאימון כושר מושלם

כל מה שאתם צריכים כדי להיכנס לרוטינת כושר מהנה ומספקת מסתכם בנעליים מעולות, פסקול ריצה קטלני ומאמנת הכי מומלצת במזרח התיכון. מכבייה? אנחנו בדרך!

אם היו אומרים לנו לפני חודש שנתמכר לרוטינת ריצה בבקרים, היינו צוחקים קצת בפה ומסתובבים לצד השני של המיטה. אבל מה אתם יודעים? מתברר שעם הקיט והדרייב הנכון (דרייב = הרופא אמר לנו "או מתחילים לזוז, או מנסחים צוואה"), גם אנחנו יכולים להצטרף לטרנד הכי upper נכון לעכשיו.

ובעניין הקיט הנכון – הוא הרבה יותר קל להרכבה ממה שנדמה לכם: יש בו זוג נעלי ריצה מעולות, מדריכת כושר לא פראיירית וחמישה שירי ריצה אהובים. סה טו. לא צריך כלום מעבר לזה. למקומות, היכון, סנוז:

#1 המדריכה הנכונה:
איך שתסיימו לקרוא את השורות האלו, עשו בחכמה ותפסו לכם מיד שעה בשבוע עם שני בלוך, בעלת תואר ראשון בחינוך גופני ומאמנת טריאתלון (בלי להשוויץ או משהו אבל היא גם השתתפה בטור דה פראנס וכבשה מקום מאד מכובד. בקטנה), מהמקצועיות והמקסימות שפגשנו. ופגשנו. זה אומר, שאתם מקבלים בגוף אנרגטי אחד מומחית בשלושה ענפי ספורט לבחירתכם: ריצה, אופניים (גם לכאלה שאיבדו קצת בטחון על הכידון) ושחייה. במהלך עשרה מפגשים שבועיים בחוץ בני 60-90 דק', ולפי תוכנית אימונים ששני תבנה אתכם, תגיעו לתוצאה הרצויה לפי הקצב והמוד האישי שלכם (אפשר גם בזוגות או שלישייה).היפרדו מהתדמית הדובונית שלכם, אתם הולכים להיות אלה עם הבגדים הזרחניים, הכובע המנדף וריצת הפנתר. לסיכום: היא הביאה אותנו למקומות הכי רחוקים שהלכנו עם הגוף שלנו, גרמה לנו להיות סוף סוף גאים במכונה שלנו (מודל 79) ואפילו נהנינו מכל רגע. שזה הכי לא אנחנו. שני, בהצלחה במכבייה!

שני בלוך, מאמנת אישית בריצה, שחייה ואופניים – 200 ש"ח לשעה, 250 ש"ח לשעה וחצי (התכנית מבוססת על 10 שיעורים)
טל': 052-8450496, מפגשים באזור תל אביב, הרצליה, רמת השרון, פארק הירקון, חוף הים.

#2 הנעליים הנכונות:

ניתור ואנחנו בגמר. נעלי בוסט של אדידס

איך שנכנסנו לתוך הנעליים הללו שאדידס הוציאו ממש לאחרונה, הבנו שעלינו כאן על משהו (ממש בלשים). הדגם הזה נקרא BOOST והחבר'ה החכמים באדידס טיפלו בסוליה שלו טוב טוב, כך שהיא מחזירה ומשחררת אנרגיה עם כל צעד שתיקחו בעזרת קפסולות קצף שהוחדרו למרכז הנעל, וללא תלות בטמפרטורה שבחוץ. תוסיפו לזה את הגפה העמידה המייצבת את כף הרגל בתנועה, והרשת הפנימית הגמישה שמותאמת כמו גרב לגוף, וקיבלתם את השותפות המושלמות לריצה. ובמילים שלנו (יסלח לנו הקומוניקט): הנעליים האלה נוחות ברמות גבוהות, תומכות בכף הרגל (לא נרשם אף כאב שזה נדיר בנעליים חדשות), קלות ונעימות. הכי מדרבנות לצאת לפארק בערב עייף ולח. שזה הכי אתגר.

נעלי BOOST™ של אדידס – 749 ש"ח (צהוב ניאון לגברים, סגול לנשים), גרסת Sonic Boost (שונה בכמות החומר המצוי בסוליה ועיצובה החיצוני) – 599 ש"ח (כחול, אדום, אפור לגברים; סגול, ורוד, שחור-סגול לנשים).
להשיג ברשת חנויות אדידס ברחבי הארץ ובחנויות הספורט המובחרות.

#3 הסאונד הנכון:
הנה הסט הממריץ שאנחנו גומעים איתו מרחקים בלי למצמץ (טוב, קצת למצמץ, בכל זאת, מזיעים אבל בכיף). קחו רעיונות, הוסיפו לשלנו, הרכיבו פסקול ריצה מושלם ואתם מוכנים. לא ייאמן כמה זה מדרבן. ענת הראל, חכי לנו:

 

 

 

We used to wait – Arcade Fire

[youtube kJ7osdJ4H_8]

 

I love it – Icona Pop

[youtube UxxajLWwzqY]

 

 

Since you been gone – Kelly Clarkson

[youtube R7UrFYvl5TE]


Stronger – Kanye West

[youtube PsO6ZnUZI0g]

 

 

Keep me hanging on – Kim Wilde

[youtube BNyRU0fKHAY]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה